۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85591718
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

ناوچه سهند برای انجام ماموریت‌های برون مرزی نوسازی می‌شود

رشت - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش وعده داد در آینده‌ای نزدیک سهند پس از بروزرسانی و نوسازی تجهیزات برای انجام ماموریت‌های برون مرزی بازگردد.  

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم(ع) رشت، امیر دریادار شهرام ایرانی پس از بازدید از طرح های عمرانی در حال ساخت این مرکز در جمع فرماندهان، کارکنان و دانش پژوهان این فرماندهی به عملیات احیاء ناوشکن سهند اشاره و اظهار کرد: تلاش بی وقفه و همدلی کارکنان در گرمای طاقت فرسای بندرعباس و بیرون کشیدن کامل ناوچه سهند از آب، برگ زرینی دیگر از افتخارات پرسنل نیروی دریایی ارتش است که در کمال ناباوری استکبار جهانی و هجمه‌های بی‌وقفه رسانه‌ای آنها این ناوچه پرافتخار را بدون آسیب بیرون کشیدیم.

وی با تاکید بر اهمیت پرورش نیروی انسانی کارآمد و متعهد تصریح کرد: اگر افتخارآفرینی ناوگروه ۸۶ به ثمر نمی‌رسید و پایه آموزش‌ها بدرستی انجام نمی‌شد دارای این نیروی انسانی متخصص، مومن و شجاع نبودیم که مدعیان قدرت پوشالی را در بهت فروبرده است که ایران چگونه توانست این ماموریت عظیم را در دل اقیانوس ها بدون کوچکترین حادثه ای به سرانجام برساند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به دانش پژوهان افزود: با تکیه بر سلاح ایمان بر نفس خود غلبه کنید و در یادگیری مهارت های تخصصی، عقیدتی و حفاظتی سرآمد باشید و روز به روز بر عزت و اقتدار پرچم مقدس ایران اسلامی بیافزایید.

دریادار ایرانی با بیان اینکه تجهیز و نوسازی اماکن مراکز آموزشی در اولویت است، بیان کرد: دشمن روز به روز در حال بروزرسانی تجهیزات خود است از اینرو نباید کار را تمام شده بدانیم و این اول راه است؛ ما با بروز رسانی آموزش ها و تکیه بر تکنولوژی روز دنیا به مقابله با دسیسه های دشمنان این مرز و بوم می پردازیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در این بازدید از کارگاه های فنی، آموزشی و ساختمان های در حال نوسازی و تجهیز مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم(ع) رشت بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha