تعامل بیشتر تولیدکننده‌ها با مصرف کننده‌ها در «زنگ مهر»/ حضور مجریان و چهره‌های محبوب

تهران- ایرنا- نمایشگاه «زنگ مهر» بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات نوشتافزار، آموزشی، کمک‌آموزشی، اسباب‌بازی و کتاب های آموزشی در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، هدف از برگزاری نمایشگاه «زنگ مهر» معرفی محصولات باکیفیت نوشت افزار ایرانی، اسباب بازی و کتاب های آموزشی و کمک آموزشی و همچنین تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.

این رویداد فرهنگی با حمایت اتاق اصناف تهران، اعضای انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزار، انجمن صنف اسباب بازی ایران و انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور در دو سالن به متراژ ۵۰۰۰ متر واقع در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا خواهد شد.

از دیگر اهداف این نمایشگاه، ارائه محصولات دانش بنیان و خلاقانه صنعت نوشت افزار و اسباب بازی با رویکرد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده مخصوصا کودکان و خانواده است.

تعامل بیشتر تولیدکننده‌ها با مصرف کننده‌ها در «زنگ مهر»/ حضور مجریان و چهره‌های محبوب

در این نمایشگاه برندهای استاندارد و مطرح نوشت افزار و اسباب بازی، در سالن ۲ هزار متری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت هایپر فروشگاهی حضور خواهند داشت.

بخش کتاب های آموزشی در حوزه کودکان درسالن ۳ هزار متری کانون بصورت غرفه های مجزای ناشران طراحی شده است.

همچنین حضور مجریان و چهره‌های محبوب کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه از جمله برنامه های جانبی این رویداد فرهنگی است.

استقبال از این نمایشگاه می‌تواند به‌عنوان یک رویداد بزرگ و اثرگذار فرهنگی در سطح کشور مطرح شود و هم‌افزایی قابل توجهی را میان اصناف مربوطه ایجاد کند. همین مهم می تواند زمینه پویایی هرچه بیشتر و ارتباط نزدیک‌تر مردم با تولیدکنندگان و ناشران را ایجاد کند.

«زنگ مهر» بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات نوشت افزار، اسباب‌بازی و کتاب های آموزشی و کمک‌آموزشی در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۲۰ تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha