توسعه تعاملات بین المللی رویکرد جدید پارک فناوری است

پردیس- ایرنا- رئیس پارک فناوری شهرستان پردیس گفت: رویکرد جدید پارک فناوری پردیس توسعه تعاملات بین المللی در تمامی حوزه های علمی و فناوری است.

به گزارش ایرنا، مهدی صفاری نیا روز دوشنبه به خبرنگارایرنا گفت: ۲۰ سال تجربه تجاری سازی در قالب پارک فناوری پردیس را داریم و در حدود ۵۰۰ شرکت اکنون عضو پارک هستند و در حدود یک هزار شرکت تا امروز از خدمات ما استفاده کردند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه دولت مقرر شده است که مجموعه پارک به منطقه بین المللی نوآوری ایران ارتقا پیدا کند تا بتوانیم تعاملات بین الملل با حوزه های نخبگان، شرکت های فناور، دانشگاه‌ها، بانک های خارجی وحوزه هایی که می توانند در حوزه تامین مالی کمک کنند، داشته باشیم.

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: امروز در بیست و دومین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس که با حضور حسین افشین معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، علیرضا فخاری استاندار تهران، مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد، فعالیت جدید این منطقه علمی با رویکرد جدید توسعه تعاملات بین الملل آغاز شد.

صفاری نیا با اشاره به مزایای توسعه پارک فناوری برای شهرستان پردیس، افزود: ایجاد ظرفیت اشتغال و توسعه شهری و زیر ساخت ها مانند مترو و سایر موارد را می توان برخی از مزایای توسعه پارک فناوری برای شهرستان پردیس برشمرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha