سران طوایف ورود و خروج هر بیگانه‌ای را به منطقه خود رصد کنند

زاهدان - ایرنا - فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه سران طوایف و ریش سفیدان منطقه، اشرافیت کامل بر حوزه سرزمینی طایفه خود دارند، گفت: سران طوایف باید ورود و خروج هر بیگانه‌ای را به منطقه خود رصد کنند تا دشمن بداند مردم ما همیشه بیدار و هوشیارند.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، سردار سیدحسن مرتضوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر، اظهارکرد: این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود نیاز به همکاری بیش از حد مردم در بحث برقراری امنیت دارد و با ۲ محور هوشیاری و آمادگی با همت مردم می‌توان بهترین امنیت را برقرار کرد.

وی هوشیاری و آمادگی را ۲ اصل مهم پیروزمندی مردم منطقه دانست و تاکید کرد: مردم نباید فرصت را به دشمن بدهند و باید با هوشیاری کامل قدرت را از دشمن بگیرند و اردوگاه آنان را به ویرانه تبدیل کنند تا فکر حمله و تجاوز به سرزمین ما را از سر بیرون کنند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: دشمن بداند مردم ما همیشه بیدار و هوشیارند و اگر بخواهد کسی را برای عملیات‌های خرابکارانه به منطقه بفرستد، توسط مردم و معتمدان شناسایی و با برخورد شدید مواجه خواهند شد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان بزرگترین منابع را در بر دارد که می‌توان با همکاری مردم و همراهی مسوولان این استان را به گلستانی از منابع تبدیل کرد که این امر رفاه و آسایش را برای آحاد مردم در پی خواهد داشت اما دشمن چنین چیزی را برای مردم این منطقه نمی‌خواهد و فقط به دنبال این است که فقر و محرومیت در منطقه حکم‌فرما شود تا مردم نسبت به نظام و انقلاب بدبین و ناراضی شوند.

سردار مرتضوی با بیان اینکه کانون‌های نگهداری اتباع خارجی در منطقه برای مردم این مرز و بوم بسیار خطر دارند و سر منشاء تمامی ایجاد ناامنی هستند و برنامه‌های دشمن از همین کانون‌های نگهداری اجرا می‌شود، تاکید کرد: تمامی مسوولان، مردم و معتمدان با هوشیاری کامل این موضوع را سرلوحه کار خود قرار بدهند تا با جمع‌آوری آن‌ها ریشه تمامی ناامنی‌های منطقه خشکانده شود.

به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق سپاه در پایان این مراسم از زحمات سردار دانشمندی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار قدردانی و در حکمی سردار روح اله برخوری را به‌عنوان فرمانده جدید قرارگاه شهید معمار معرفی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha