۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۶:۱۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85592005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس ادعای اسرائیل برای توجیه جنایت در حمله به چادر آوارگان را رد کرد
گودال۹ متری ایجاد شده از حمله موشکی اسرائیل به منطقه المواصی خانیونس

تهران-ایرنا-حماس با رد ادعای رژیم صهیونیستیمبنبر حضور نیروهای این جنبش در منطقه المواصی خانیونس برای توجیه حمله به چادر آوارگان را رد و تأکید کرد که حمله ارتش رژیم فاشیستی به آوارگان مصداق بارز جنایت جنگی و نقض قوانین بین المللی است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، جنبش حماس تأکید کرد: مقاومت بارها و بارها حضور هرگونه از اعضای خود در تجمعات غیر نظامی و استفاده از این محل ها برای اهداف نظامی را رد کرده است.

جنبش مقاومت حماس تصریح کرد: قتل عام جدید ارتش رژیم صهیونیستی در مواصی خان یونس که در آن چادر محل اسکان آوارگان را هدف قرار گرفته است، با موشک انجام گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی برای توجیه حملات بی رحمانه خود به آوارگان فلسطینی، این بار مدعی شده است که این حمله مرکز فرماندهی و کنترل حماس در خان یونس را هدف قرار داده است.

صهیونیست‌ها که در ثبت نسل کشی و کشتار غیرنظامیان رکوردار هستند، این باره در ادعایی مضحک مدعی شدند که همه اقدامات برای کاهش احتمالی تلفات غیرنظامیان در حمله به خانیونس اتخاذ شده است.

در حمله ساعاتی پیش رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه المواصی خانیونس تاکنون ۶۰ تن شهید و ۴۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که با توجه به شدت این حملات احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد.

«محمود بصل» سخنگوی امداد و نجات غزه تأکید کرد: چندین خانواده به صورت کامل در قتل عام «المواصی» در زیر شن ها ناپدید شدند.

براساس گزارش رسانه های فلسطینی، این حملات حفره‌های ۹ متری در منطقه المواصی خان‌یونس ایجاد کرده است.
رسانه‌های فلسطینی تصاویری از گودال‌های عمیقی که بر اثر اصابت موشک‌های سنگین رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان در المواصی ایجاد شده را منتشر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha