۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85592120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات ورزشی جام محلات شهرستان سقز آغاز شد

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85592120
مسابقات ورزشی جام محلات شهرستان سقز آغاز شد

سنندج- ایرنا- مسابقات ورزشی جام محلات شهرستان سقز برای نخستین بار به همت اداره ورزش و جوانان و فرمانداری این شهرستان در ۱۳ رشته ویژه آقایان و بانوان از امروز سه‌شنبه آغاز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی جام محلات سقز از بیستم شهریور آغاز شده است و یک هفته به طول می انجامد، اظهار کرد: تاکنون ۲۸ تیم در رشته فوتبال در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

مصطفی حق‌پرست با اشاره به اینکه امکان ثبت نام در دیگر رشته های ورزشی به غیر از فوتبال که تیم ها تکمیل شده‌اند تا فردا چهارشنبه وجود دارد، افزود: در رشته هایی مانند طناب زنی هم که روزهای آخر مسابقات برگزار می شود علاقمندان تا چهار، پنج روز دیگر هم فرصت ثبت نام دارند.

وی اضافه کرد: از جمله رشته های ورزشی جام محلات سقز فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دوچرخه‌سواری، دومیدانی، آمادگی جسمانی، طناب زنی، دارت، داژبال است که در سطح پارک محلات سقز برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز افزود: مسابقات داژبال و دارت در پارک های شکوفه، بهارستان پایین و شفا، آمادگی جسمانی در محله های حاجی آباد، سیلو، بهارستان، طناب زنی در پارک های کوثر، بهارستان و شهناز، بسکتبال در پارک شهرک دانشگاه، والیبال و تنیس روی میز در پارک مولوی کُرد، دوچرخه سواری در محوطه سه مجتمع مسکونی و بدمینتون در پارک شهرک دانشگاه برگزار می شود.

حق‌پرست به رده‌های سنی شرکت کننده در این مسابقات اشاره کرد وگفت: رشته فوتبال ویژه متولدین سال‌های ۱۳۹۰، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ ، والیبال و بسکتبال ویژه نوجوانان( رده سنی برای بانوان در رشته بسکتبال آزاد است) دوچرخه سواری ویژه کودکان محلات، بدمینتون ویژه نوجوانان است.

وی ادامه داد: رده سنی شرکت کنندگان در رشته آمادگی جسمانی تا ۲۰ سال، در دو میدانی ۱۵ تا ۲۰ سال و ۲۰ تا ۳۰ سال، رده سنی شرکت کنندگان در داژبال برای بانوان زیر ۱۲ سال و برای آقایان محدودیت سنی وجود ندارد؛ طناب زنی برای دختران زیر ۱۲ سال و آقایان هم در ۲ رده سنی زیر ۱۲ سال و ۱۲ تا ۲۰ سال است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز با بیان اینکه شرکت در رشته های تنیس روی میز و دارت برای همه سنین آزاد است، بیان کرد: در پایان مسابقات در رشته فوتبال به ۶ تیم برگزیده، والیبال و بسکتبال به سه تیم برگزیده جوایزی اهدا می شود.

حق‌پرست یادآور شد: در رشته دوچرخه سواری به ۱۵ نفر، تنیس روی میز و بدمینتون هر کدام سه نفر، دارت به ۱۰ نفر، داژبال به سه نفر، طناب زنی به پنج نفر و آمادگی جسمانی هم به پنج نفر از برگزیدگان هدایایی اهدا خواهد شد.

وی اظهار کرد: اختتامیه جام محلات سقز ۲۸ شهریور در سینما پردیس برگزار خواهد شد و افزون بر تجلیل از برگزیدگان این مسابقات از قهرمانان رشته های مختلف که در نیمه نخست امسال موفق به کسب رتبه های برتر ورزشی شده‌اند هم تجلیل به عمل می آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha