۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۷
کد خبر: 85592122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان بازی استقلال و الغرافه

شهرقدس - ایرنا - به گفته فرماندار شهرستان قدس، مسابقه فوتبال تیم های استقلال تهران و الغرافه قطر از سری مسابقات لیگ آسیا در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می گردد.

به گزارش ایرنا وحید گلی کانی فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان قدس روز سه شنبه در این باره گفت: به همت مدیریت شهری در کوتاهترین زمان ممکن، نواقص و کمبودهای اعلام شده در ورزشگاه شهدای شهرستان قدس مرتفع شد که این امر منجر به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گردیده و درحال حاضر این ورزشگاه میزبانی مسابقه تیم‌های استقلال و الغرافه را برعهده دارد.
وی در ادامه به بازدید فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بهمراه جمعی از مدیران شهری و دیگر اعضای شورای تامین شهرستان از ورزشگاه شهدای شهرستان قدس اشاره کرد و از انجام تدبیر، پیش بینی و هماهنگی های لازم برای برگزاری شایسته این مسابقه به عنوان اولین تجربه میزبانی در این سطح از مسابقات بین المللی در شهرستان قدس خبر داد .
گلی کانی خاطرنشان کرد: تا روز مسابقه همه موارد اعم از امنیتی ، ترافیکی و خدماتی رفاهی با همکاری مدیریت شهری و سایر نهادها ودستگاههای اداری وانتطامی شهرستان در دستور کار متولیان و مسئولان مربوطه قرار داشته و با توجه به احتمال حضور تماشاگران مشتاق در زمان مسابقه ، جدای از دیگر مباحث ، یکی از موضوعاتی که بایستی مدنظر قرار گیرد ایمن‌سازی سازه‌ها به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی است.
گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی اعلام کرده دیدار استقلال ایران و الغرافه قطر روز دوشنبه ۲۶ شهریور از ساعت ۳۰: ۲۱ در دور اول لییگ آسیا در ورزشگاه شهرقدس برگزار می شود.

ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان بازی استقلال و الغرافه

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha