آتش سوزی یک واحد تولیدی در نیشابور مهار شد

مشهد- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش سوزی بامداد امروز در یک واحد تولیدی شهرک صنعتی عطار این شهرستان با تلاش آتش نشانان مهار شد.

ابوالفضل اسدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی حوالی ساعت ۶ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و چهار تیم از ایستگاه های شهید صدیقی و شهید مبارکی به همراه تانکر پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با عنایت به قرارداد منعقد شده بین سازمان آتش نشانی و شهرک صنعتی عطار این سازمان بهترین و زبده ترین نیروهای خود را با توجه به اهمیتی که برای صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان قایل است در این منطقه مستقر کرده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: ابتدا آتش نشانان مستقر در این شهرک صنعتی برای مهار آتش وارد عمل شدند و اقدامات اولیه را انجام دادند و سپس چهار تیم عملیاتی به محل اعزام شدند.

آتش سوزی یک واحد تولیدی در نیشابور مهار شد

اسدی اضافه کرد: با تلاش آتش نشانان از گسترش آتش به سایر بخش های این شرکت جلوگیری به عمل آمد و پس از ۲ ساعت تلاش بی وقفه این آتش سوزی که می توانست خطرات بیشتری را به همراه داشته باشد، با تلاش همه جانبه آتش نشانان کاملا مهار شد.

وی همچنین از بررسی برای یافتن علت آتش سوزی و میزان خسارات وارده به این واحد تولیدی خبر داد.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، ۱۱۵ نیروی عملیاتی، هفت ایستگاه آتش نشانی در شهر نیشابور و ۲ پست عملیاتی در شهرک صنعتی عطار و مجتمع فولاد خراسان دارد.

شهرستان نیشابور با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha