۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85592225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری ۲۹ نمایشگاه تخصصی و عرضه مستقیم در بوشهر هدف‌گذاری شد

بوشهر_ایرنا_ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: برگزاری ۲۹ نمایشگاه تخصصی و عرضه مستقیم در سال جاری هدف‌گذاری شده که نمایشگاه‌های تخصصی با همکاری مجریان واجد صلاحیت و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم با همکاری اتاق اصناف در این زمینه راه اندازی می شود.

«حسین نامور» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از مجموع ۲۹ نمایشگاه یاد شده، یک مورد آن برگزار شده و مابقی نمایشگاه‌ها نیز در ایام باقی‌مانده تا پایان سال برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سال گذشته ۲۵ نمایشگاه، شامل ۱۷ نمایشگاه تخصصی و هشت نمایشگاه عرضه مستقیم، از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر برگزار شد که بر اساس برآوردها، ۲۵۰ هزار نفر از این نمایشگاه‌ها بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر تصریح کرد: به دلیل شرایط گرم آب و هوایی استان بوشهر، عمده نمایشگاه‌های استان در نیمه دوم سال برگزار می‌شوند.

نامور یادآور شد: فرایند برگزاری نمایشگاه‌ها بدین‌نحو است که پس از پیشنهاد به سازمان صنعت، معدن و تجارت، در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی بررسی و به تصویب می‌رسد و سپس سازمان توسعه تجارت با هم‌پوشانی پیشنهادهای دریافتی، جدول نمایشگاه‌های تخصصی را به استان‌ها ارسال می‌کند.

وی ادامه داد: از ۲۲ شهریورماه، نمایشگاه با رویکرد عرضه نوشت‌افزار و کیف و کفش دانش‌آموزان در سالن خلیج فارس شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر برگزار می‌شود.

نامور اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، نمایشگاه‌های خرما و صنایع وابسته، شیلات و صنایع دریایی در ابعاد و گستره بیشتری در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی گفت: نمایشگاه دریایی استان بوشهر در سال جاری با پیوست پوشش‌های خوردگی مرتبط با صنایع فلزی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اعلام زمان برگزاری ششمین نمایشگاه ملی خرما در بوشهر

نمایشگاه صنایع دریایی بوشهر سرآغازی برای تحقق توسعه دریامحور استان است

فیلم | نمایشگاهی در بوشهر برای همه طبقات جامعه

نامور یادآور شد: نمایشگاه‌های طلا و جواهرات، خدمات شهری، توانمندی‌های استان بوشهر، تعاون و صنایع دستی و گردشگری از دیگر نمایشگاه‌های استان بوشهر در نیمه دوم سال جاری محسوب می‌شوند.

وی اظهار کرد: با ارتقا زیرساخت‌ها و سطح کیفی خدمات رفاهی، امید می‌رود در سال جاری استقبال بیشتری از نمایشگاه‌های تخصصی و عرضه مستقیم بوشهر انجام شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر همچنین از تلاش‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های بازرگانی و اصناف بوشهر، معاون هماهنگی و اقتصادی استانداری،سازمان شیلات، سازمان جهاد کشاورزی، انجمن آبزیان و اتحادیه های تکثیر و پرورش میگو،انجمن خرما، نیروهای نظامی و انتظامی، فرمانداری و همچنین اصحاب رسانه در فرآیند برگزاری نمایشگاه‌ها قدردانی کرد.

نامور با اشاره به پویایی روابط عمومی این شرکت عنوان کرد: در سال جاری روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر با مدیریت سارا مهرپور به‌عنوان روابط عمومی برتر کشوری معرفی و از سوی انجمن نمایشگاه‌های کشور مورد تجلیل قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha