مجموعه ورزشی ۵ هزار متری منطقه ۷ تهران را بشناسیم

تهران بزرگ - ایرنا - سرانه ورزشی منطقه هفت تهران با مجموعه در حال ساخت «شهید توکلی» به مساحت پنج هزار متر مربع افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، منطقه هفت تهران از شمال به بزرگراه رسالت، از شرق به خیابان‌ مجیدیه، از جنوب به خیابان‌های انقلاب و دماوند و از غرب به بزرگراه مدرس و خیابان شهید مفتح محدود می‌شود و دارای پنج ناحیه و ۱۴ محله است.

این منطقه با مشکل سرانه‌های ورزشی دست و پنجه نرم می‌کند از این رو افتتاح مجموعه‌های ورزشی نظیر شهید توکلی می‌تواند کمک شایانی به افزایش سرانه ورزشی برای عامه مردم داشته باشد.

در این زمینه نصرالله آبادیان شهردار منطقه هفت تهران از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی مجموعه ورزشی شهید توکلی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تا بهمن ۱۴۰۳ شاهد بهره برداری از این مجموعه باشیم.

وی افزود: ساخت قطعات و نصب سازه‌های فضایی برای اجرای سقف سالن ورزش های توپی، نازک کاری طبقات منفی ۲، منفی یک و همکف، تکمیل سرویس بهداشتی داخل رختکن و اجرای زیرساخت های مربوط به برق و مکانیکی از جدیدترین اقداماتی است که ظرف یک ماه گذشته در این مجموعه اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، در طبقات منفی سه و چهار مجموعه ورزشی شهید توکلی به ورزش‌های آبی، طبقات منفی ۲ و یک در دو سالن مجزا ورزش شمشیربازی و بدن سازی، طبقه همکف سالن ژیمناستیک، طبقه اول سالن کشتی و طبقه دوم ورزش های توپی مانند بسکتبال و والیبال در نظر گرفته شده است.

منطقه هفت به استقبال مهرماه و بازگشایی مدارس می‌رود

همچنین در خبری دیگر حسین حقی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه هفت از بهسازی چراغ‌های چشمک زن برقی و سولار سطح منطقه با هدف ایمن سازی معابر منتهی به مدارس و گذرگاه های عابر پیاده در طرح استقبال از مهر ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: چراغ گذرگاه های عابر پیاده و چشمک زن راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در آشکار سازی و افزایش دید رانندگان وسایل نقلیه معابر شهری دارد.

حقی ادامه داد: امروزه به جهت تراکم ترافیکی در معابر شهری لازم است تا با ایمن سازی و نصب تجهیزات ترافیکی نسبت به ایمنی شهروندان و عابرین اقدام و رانندگان وسایل نقلیه را از مخاطرات مسیر آگاهی داد تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

مجموعه ورزشی ۵ هزار متری منطقه ۷ تهران را بشناسیم

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه این اقدام نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی و ایمن سازی معابر دارد، گفت: در این عملیات نسبت به رفع نقص ۱۵چراغ گذر عابر پیاده و ۳۵ چراغ راهنمایی و رانندگی و همچنین شستشوی بیش از یکصد چراغ چشمک زن و چراغ راهنمایی و رانندگی در سطح محلات، نواحی، بزرگراه و بی آرتی اقدام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha