۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85592347
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آغاز طرح شاداب‌سازی مدارس و استقبال از مهر در پاکدشت

پاکدشت - ایرنا - بخشدار مرکزی پاکدشت از اجرای طرح استقبال از ماه مهر در روستاهای این بخش خبر داد و گفت: فضای مدرسه و اطراف آن با اجرای این طرح برای ورود دانش‌آموزان مهیا می‌شود.

سعید فکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در راستای آماده‌سازی و بازگشایی مدارس، طرح استقبال از ماه مهر با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی و همچنین تقویت مشارکت با مراکز آموزشی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان پاکدشت این طرح در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: بخشداری مرکزی و دهیاری های تابعه در تلاش هستند با امکاناتی که در اختیار دارند در حوزه ایمن‌سازی، شاداب سازی، زیباسازی و پاکسازی همزمان با آغاز فصل تعلیم و تربیت، فضای روستایی را برای ورود به سال تحصیلی جدید آماده کنند تا دانش‌آموزان این سال را بدون دغدغه سپری کنند.

آغاز طرح شاداب‌سازی مدارس و استقبال از مهر در پاکدشت

وی زیباسازی نمای روستاهای بخش مرکزی در ایجاد شور و نشاط در آغاز سال تحصیلی جدید را از دیگر اقدامات اجرایی عنوان کرد و افزود: رنگ آمیزی دیواری مدارس منتخب، اهدای گلدان گل، پاکسازی و امحا دیوار نوشته‌ها، کاشت گل در پارک‌های اطراف مدارس، فعال بودن تمامی آبنماهای، شستشو و پاکسازی ایستگاه های اتوبوس، رفع نواقص روشنایی و کاشت گلهای پاییزه در روستاها اجرا می شود.

وی یادآور شد: عملیات شستشوی جدول، خیابان‌ و المان‌ها، جمع آوری شاخ و برگ ها، رفع گرفتگی آب‌های سطحی، جلوگیری از حفاری و جمع آوری احشام نیز به اجرا گذاشته شده است.

آغاز طرح شاداب‌سازی مدارس و استقبال از مهر در پاکدشت

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha