۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85592422
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

چهار تعاونی استان همدان برتر کشور شدند

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85592422
چهار تعاونی استان همدان برتر کشور شدند

همدان- ایرنا- مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: آیین پایانی نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور دیروز (دوشنبه) با حضور رییس جمهور برگزار شد و چهار تعاونی از این استان عنوان برتر کشوری را به دست آوردند.

یوسف شعبانی روز سه‌شنبه در نوزدهمین آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر و نشست صمیمی با فعالان بخش تعاون استان همدان اظهار کرد: استان همدان با کسب چهار عنوان برتر بیشترین تعداد تعاونی‌های برتر کشور را به خود اختصاص داد.

وی با گرامیداشت فرارسیدن هفته تعاون افزود: ۱۶۸ تعاونی استان همدان در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در مرحله استانی با یکدیگر رقابت کردند که ۴۰ تعاونی به مرحله پایانی استانی راه یافتند.

شعبانی تصریح کرد: ۹ تعاونی نیز عنوان برتر استان را به دست آوردند و ۶ تعاونی شایسته تقدیر شدند و ۱۵ تعاونی نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

وی تاکید کرد: در تاریخ استان برای نخستین‌بار چهار تعاونی استان، عنوان برتر کشوری را به دست آوردند که روز گذشته به دست رییس جمهور از آن‌ها قدردانی شد.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان بیان کرد: این اداره کل در ۹ سرفصل برای تعاونی‌ها اقدامات شایسته‌ای انجام داده و وضعیت آن نسبت به ۲ سال گذشته رشد کمی و کیفی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی‌های برتر سال ۱۴۰۳ تلاش‌های زیادی در راستای توسعه اقتصادی استان کردند که از زحمات این عزیزان در راستای تحقق برنامه‌های هفته تعاون قدردانی می‌کنم.

شعبانی عنوان کرد: یک هزار و ۳۳۷ تعاونی فعال در حوزه‌های توزیع، تولید و خدمات استان همدان داریم که از این تعداد ۷۶۸ تعاونی در حوزه تولید، ۳۸۱ تعاونی در حوزه خدمات و ۱۸۸ تعاونی در حوزه توزیع فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: شهرستان همدان با ۳۵۴ تعاونی بیشترین و شهرستان فامنین با ۵۸ تعاونی کمترین فعالان این حوزه در بخش‌های تولید توزیع و خدمات را دارد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تلاش داریم سهم اقتصاد استان را از تعاونی‌ها افزایش دهیم، گفت: متوسط بهره‌گیری از تعاونی‌ها در استان بیشتر از متوسط کشوری است.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۲۰ برنامه برای هفته تعاون برنامه ریزی و اجرا شد و از ۱۳ تعاونی جدید با ایجاد ۷۹ فرصت شغلی، ۹۷ عضو و اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

شعبانی اظهار کرد: رشد و توسعه صادرات یکی از مهمترین رویکرد ما در اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی است و پیش بینی می کنیم امسال ۵۸ میلیون دلار صادرات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات ابلاغی استان باید در توسعه بخش تعاونی های استان اختصاص یابد، افزود: ۶۱ کانون کسب و کار در استان شناسایی شده است و تلاش داریم از ظرفیت آن برای توسعه ۲۵ درصد توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

در پایان این آیین از تعاونی های برتر استان قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور دیروز (دوشنبه) با حضور رییس جمهور برگزار شد و چهار تعاونی از استان همدان شامل «تعاونی پایا بسپار آریا» در بخش صنعتی، شرکت تعاونی «اهورا روزبه الوند همدان» در بخش کشاورزی، شرکت تعاونی «سلامت طب بوعلی فامنین» در بخش دانش بنیان و شرکت «اتحادیه مصرف فرهنگیان» در بخش اتحادیه‌ها، عنوان برتر کشوری را به دست آوردند.

چهار تعاونی استان همدان برتر کشور شدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha