۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85592430
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های رقابت‌های استانی قرآن کریم اوقاف گیلان معرفی شدند

رشت - ایرنا - نفرات برتر چهل و هفتمین دوره مرحله استانی رقابت‌های قرآن کریم اوقاف و امور خیریه گیلان معرفی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان روز سه‌شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: چهل و هفتمین دوره مسابقه‌های قرآن کریم اوقاف و امور خیریه گیلان با عنوان یادبود شهدای خدمت که از شنبه گذشته در شهرستان لاهیجان آغاز شده بود با انتخاب نفرات برتر در بخش مردان و زنان به کار خود پایان داد.

چهل و هفتمین دوره مسابقه‌های قرآن کریم اوقاف و امور خیریه گیلان با عنوان یادبود شهدای خدمت با رقابت راه‌یافتگان مرحله استانی به مدت سه روز در شهرستان لاهیجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

رقابت راه‌یافتگان مرحله استانی قرآن کریم در گیلان آغاز شد

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها در بخش خواهران، فاطمه هادی‌پور از رشت، سحر امین پور از رشت و فرزانه ارجمند از لاهیجان به ترتیب عناوین نخست تا سوم را در رشته حفظ پنج جزء کسب کردند.

وی بیان کرد: اعظم محمودی از رشت، غزاله تیغ افشان از رشت و کلثوم شریف‌پور از رودسر در رشته ۱۰ جز به ترتیب اول تا سوم شدند و زکیه صابر از رشت، فاطمه حقوقی از رشت و مریم وطنی از رشت در حفظ ۲۰ جزء عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اضافه کرد: مهنا قنبری از رشت، فاطمه پور دهنده از صومعه‌سرا و مهنا اکبردوست از املش در رشته حفظ کل قرآن کریم زیر ۱۸ سال به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند؛ هاجر خورشیدی از بندرانزلی و مینا ایمانی فلاح از لنگرود در رشته دعاخوانی به ترتیب اول و دوم شدند.

وی بیان کرد: محبوبه شیخی از تالش، سیده فاطمه جوادی از صومعه‌سرا و فاطمه قلی‌زاده از رشت برندگان بالای ۱۸ سال کل قرآن کریم شدند، فاطمه علیزاده از رشت در رشته قرائت زیر ۱۸ سال، محدثه پرهیزگار از شفت و سیده فاطمه صلواتیان از لاهیجان برگزیدگان رشته قرائت بالای ۱۸سال و عاطفه ناصح از رشت، صغری خورشیدی از بندرانزلی و مریم صنعتی از لنگرود نیز برگزیدگان رشته ترتیل شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه در بخش آقایان محمد صالح از رشت در رشته حفظ پنج جزء برگزیده شد اضافه کرد: مهران رحیمی از رشت، یاور پوراصغری از تالش و مجتبی حمیدی از رشت به ترتیب عناوین نخست تا سوم رشته ۱۰ جز قرآن کریم را به دست آوردند.

وی اظهار کرد: امیرمحمد عادلیان از فومن، علی ناصح از رشت و محمدجواد جهاندوست از آستانه‌اشرفیه در حفظ ۲۰ جز به ترتیب اول تا سوم شدند، محمدرضا جعفرپور از رشت، امیرطاها فلاح دوست از رشت و محمدجواد قربان زاده از رشت در رشته حفظ کل قرآن کریم زیر ۱۸ سال در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام تدینی اضافه کرد: یاسین تبریزی‌نژاد از بندرانزلی، سهند فریدی از رشت و میلاد کوهنورد از لاهیجان به ترتیب در رشته دعا خوانی اول تا سوم شدند، حسن جعفرپور از رشت و سیدمهدی اتقیا از بندرانزلی برگزیدگان رشته بالای ۱۸ سال حفظ کل قرآن شدند.

وی اظهار کرد: سید ابوالفضل حسینی و علی طلوع هر ۲ از لاهیجان در رشته قرائت زیر ۱۸ سال، طاها مرصادی از بندرانزلی، ابراهیم فلاح تبسم چهره از آستانه‌اشرفیه و عیسی صدفی از بندرانزلی برگزیدگان رشته قرائت بالای ۱۸سال شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان کرد: رضا جانی‌پور از لاهیجان، علی ابراهیمی از رشت و سجاد اکباتانی از املش در رشته ترتیل و مجتبی خوش‌رفتار از رشت، علی اکبر زراعتی از لنگرود و محمدرضا پورتراب‌زاده از رشت در رشته اذان برگزیده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha