۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85592522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر تعاون: افزایش سرانه ورزش کارگری در دستور کار است

اراک - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش سرانه ورزش کارگری در دستور کار ویژه این وزارتخانه قرار دارد و در این راستا ریل‌گذاری مناسبی صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، محمد چکشیان روز سه‌شنبه در دیدار با استاندار مرکزی در اراک، افزود: ۱۷۸ مجموعه ورزشی کارگری در کشور وجود دارد که پنج مجموعه آن در استان مرکزی است.

وی بیان کرد: ۲۷ انجمن ورزشی تخصصی ذیل فدراسیون کارگری کشور وجود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: ضربه سنگینی در دوران کرونا به مجموعه‌های ورزشی زده شد اما گام‌های بلندی برای توسعه این مجموعه‌ها در طول سال‌های اخیر برداشته شده است.

چکشیان اظهار کرد: کمترین قیمت ارایه خدمات در مجموعه‌های ورزشی کارگران باید به کارگران داده شود و در این راستا سطوح کارگری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز در این دیدار مسایل و مشکلات جامعه کارگری این استان را مطرح و بر پیگیری برخی موارد از سوی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

حضور در جلسه هیات اجرایی مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران استان مرکزی، دیدار با کارکنان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و افتتاح تعاونی مسکن کوثر کارکنان ماشین‌سازی اراک از دیگر برنامه‌های صبح امروز(سه‌شنبه) معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

افتتاح استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری شهرستان خمین و افتتاح یک شرکت تعاونی در این شهرستان، بخش دیگری از برنامه‌ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha