۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85592573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان اردستان افتتاح شد

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳
کد خبر: 85592573
نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان اردستان افتتاح شد

کاشان- ایرنا- نمایشگاه آثار هنرمندان و هنرجویان هنرهای تجسمی شهرستان اردستان امروز ۲۰ شهریور در نگارخانه اردستان افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال‌جاری این سومین نمایشگاهی است که در این نگارخانه برپا می شود که در آن، ۷۰ تابلو نقاشی و سیاه قلم از هنرمندان و هنرجویان هنرهای تجسمی شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

رضوان امامدادی با بیان اینکه نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان محلی برای معرفی آثار هنرمندان و هنرجویان شهرستان است افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی مجوزها درخواست نگارخانه کنند و آثار خود را در آن ارائه و به فروش رسانند.

امامدادی با اشاره به وجود، ۴۰ هنرمند رشته هنرهای تجسمی در شهرستان بیان کرد: ۲ هفته قبل نیز تعدادی از آثار این هنرمندان با حمایت فرماندار و همکاری این اداره در محل نگارخانه سوره حوزه هنری اصفهان به مدت سه روز به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال علاقه‌مندان به این هنر قرار گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان در ادامه گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است و مراجعان می‌توانند ضمن بازدید، تابلوهای مورد علاقه خود را خریداری کنند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha