سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

تهران- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی در حکمی «نسرین وزیری» را به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، با حکم «فرزانه صادق» وزیر راه و شهرسازی، «نسرین وزیری» به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب شد.

وزیر راه و شهرسازی در حکم خود آورده است: «نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، تدوین و نشر پیوست رسانه‌ای پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده و در دست اجرا در ابعاد مختلف در دستور کار قرار گیرد و ضمن تعامل با جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور اطلاع رسانی کلیه فعالیت‌ها به طور مستمر به مردم عزیز کشورمان انجام شود.»

وزیری، دانشجوی دکتری علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است و سابقه ریاست مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور را دارد.

وزیری، در سوابق خود نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسات ستاد اقتصادی وزارت امور خارجه، مسئول اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل و عضو هیات رئیسه سازمان نقشه‌برداری کشور را در کارنامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha