وزارت امور خارجه روسیه: اوکراین به دنبال افزایش عملیات تروریستی است

تهران-ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که به دنبال تضعیف شرایط نظامی ارتش اوکراین در مناطق مختلف، تمایل کی‌یف برای انجام حمله و عملیات تروریستی روبه افزایش است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از تاس، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی تصریح کرد که این کشور به زودی ارزیابی سیاسی دقیقی از حمله کی یف به حومه مسکو ارائه خواهد داد.

این دیپلمات روسی ضمن حمایت از ساکنین منطقه «رامسکایه» که شب گذشته مورد حمله پهپادی قرار گرفتند، افزود: ما در حال آماده سازی بیاینه برای ارائه به سازمان های بین المللی هستیم.

زاخاروا تاکید کرد که به‌ رغم همه کمک های مالی و نظامی، هرچه شرایط کی یف در مناطق مختلف بیشتر تضعیف می شود، میل آن ها به انجام چنین اقدامات تلافی جویانه و رویکردهای تروریستی بیشتر می شود.

به گزارش ایرنا، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که شب گذشته اوکراین با ۱۴۴ پهپاد به ۹ منطقه این کشور از جمله مسکو پایتخت حمله کرده است.

آندری وروبیوف فرماندار مسکو گفت که دو برج مسکونی در منطقه «رامنسکایه» در ۵۰ کیلومتری جنوب شرق کرملین در مسکو آسیب دیده و دچار حریق شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha