۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85592618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شمار شهدای نوار غزه از مرز ۴۱ هزار نفر گذشت

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85592618
شمار شهدای نوار غزه از مرز ۴۱ هزار نفر گذشت

تهران-ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز نبرد «طوفان الاقصی» تاکنون، ۴۱ هزار و ۲۰ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین افزود که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب ۳ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۳۲ نفر شهید و ۱۰۰ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۱ هزار و ۲۰ نفر و شمار مجروحان نیز به ۹۴ هزار و ۹۲۵ نفر رسید.

در تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی که بامداد روز سه شنبه در منطقه مواصی شهر خان یونس صورت گرفت، ۴۰ نفر شهید و ۶۰ نفر دیگر زخمی شدند.

گروه های فلسطینی این کشتارهای رژیم صهیونیستی را که در سایه حمایت های آمریکا انجام می شود، محکوم کرده و خواستار همبستگی مردم آزاده جهان با ملت فلسطین شدند تا تجاوز و محاصره این رژیم پایان یابد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: کشتار وحشتناکی که ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مواصی مرتکب شد، یک جنایت جنگی جدید است که مسئولیت آن بر عهده دولت آمریکا است، زیرا به رژیم نازی صهیونیستی سلاح می دهد و از آن حمایت می کند.

در این بیانیه آمده است: بهای تعلل و بی تفاوتی موسسات بین المللی و در راس آن دیوان بین المللی کیفری در تسریع روند صدور حکم بازداشت جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی و در صدر آن ها «بنیامین نتانیاهو» و«یوآو گالانت» نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم را ملت ما با خون فرزندان خود می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha