پنام‌تاش: امکانات تیم ملی واترپلو باید در شأن این تیم باشد/ پرسپولیس و سایپا هنوز بدهکارند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی واترپلو ایران درباره طلب ورزشکاران این رشته از باشگاه پرسپولیس و سایپا گفت: همچنان پرسپولیس از سال ۹۸ و سایپا از سال ۹۶، قراردادها را پرداخت نکرده‌اند. بازیکنی داریم که قرارداد او تنها یک میلیون است اما پرداخت نکردند.

مهدی پنام‌تاش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درخصوص وضعیت تیم ملی واترپلو ایران اظهار داشت: اوضاع نسبتا خوبی را پشت سر می‌گذاریم و در حال پشت سر گذاشتن هفته چهارم هستیم.۳ هفته دیگر نیز به روسیه می‌رویم تا در یک تورنمنت چند جانبه شرکت کنیم. هفته‌ای ۱۰ جلسه تمرین داریم و روزی ۲ وعده صبح و ظهر بچه‌ها به آب می‌زنند.

وی افزود: تیم ملی روسیه، تیم جوانان و چند تیم‌های باشگاهی در این تورنمنت حضور دارند که اردوی خوبی برای حفظ آمادگی بچه‌ها و ارزیابی نقاط قوت و ضعف خواهد بود. ۲۵ بازیکن در اردو هستند که ۱۵ نفر را برای روسیه انتخاب می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی واترپلو با اشاره به عملکرد ملی‌پوشان در اردوهای آماده‌سازی عنوان کرد: تکنیک و تاکتیک حمله و دفاع را بیشتر مورد نظر قرار دادیم و یک مربی صربستانی برنامه بدنسازی بچه‌ها را می‌فرستد که تا امروز تاثیر بسیار خوبی داشته است. سعی کردیم تعدادی بازیکن جوان را در کنار با تجربه‌ها قرار دهیم تا یک تیم باانگیزه را جمع‌آوری کنیم. اسم و رسم بازیکنان را ملاک قرار نمی‌دهیم بلکه بیشتر روی پتانسیل و روحیه جنگندگی آن‌ها فکوس کرده‌ایم.

وی افزود: کمبودهایی نیز همچون مکمل و تغذیه داریم که نیازمند توجه ویژه‌ است. این بچه‌ها نایب قهرمان آسیا هستند و باید امکانات آن‌ها نیز در شان تیم برتر آسیا باشد. تا اینجا برای تیم ملی شرایط خوبی را رقم زدند و امیدواریم که از این پس از نظر مالی نگاه ویژه‌ای شود تا بتوانیم امکانات لازم را تهیه کنیم.

پنام‌تاش با تاکید بر عدم رسیدگی به قراردادهای پرداخت‌ نشده واترپلوئیست‌ها توسط باشگاه‌های بزرگ خاطر نشان کرد: همچنان پرسپولیس از سال ۹۸ و سایپا از سال ۹۶، قراردادها را پرداخت نکرده‌اند. بازیکنی داریم که قرارداد او تنها یک میلیون است اما پرداخت نکردند. جمع کل قراردادهای بچه‌ها شاید ۱۵۰ میلیون هم نشود ولی پول برای هر کاری وجود دارد به جز پرداخت حق ورزشکاران واترپلو.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha