۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85592648
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به استان بوشهر ابلاغ شد

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبر: 85592648
۶۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به استان بوشهر ابلاغ شد

بوشهر-ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ۶۸ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ردیف‌های ملی در نیمه نخست امسال به استان ابلاغ شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۶۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی پورداوود روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته کل اعتبارات ابلاغی به استان در همه ردیف‌های ملی، ۴۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود که این میزان امسال رشد بسیار خوبی پیدا کرده است.

وی افزود: تا پایان سال از محل سایر ردیف‌ها، اعتبارات عمرانی به استان بوشهر تخصیص داده و به این اعتبار اضافه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تصریح کرد: اولویت توزیع اعتبارات امسال با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و پرداخت مطالبات پیمانکاران است.

پورداوود ادامه داد: در این راستا تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح‌های که امسال قابلیت بهره‌برداری برداری‌ در اولویت قرار دارد.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های ضروری و مهم به تشخیص کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها آغاز می شود و سعی ما بر این است که هر پروژه ای اجرایی نشود.

بیشتر بخوانید

لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ عملیاتی تدوین شود

اختصاص هشت هزار میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر

وی همچنین با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی و گرامیداشت شهدای خدمت اظهار کرد: ارزیابی فعالیت و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در قالب ۵ گروه بر اساس وظایف و مسئولیت‌های آنان تقسیم‌بندی شد.

پورداوود گفت: بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مورد ارزیابی قرار گرفت و در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی و گرامیداشت شهدای خدمت استان بوشهر ۳۲ دستگاه به‌عنوان برتر و نمونه در بخش‌های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha