۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱
کد خبر: 85592704
T T
۱۶ نفر

برچسب‌ها

۱۰ فقره بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی ملارد تخریب شد

ملارد - ایرنا - رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان ملارد از تخریب و جمع آوری ۱۰ مورد دیوارکشی و احداث بنای غیرمجاز در زمین‌های زراعی بخش صفادشت این شهرستان خبر داد.

حمید احمدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با دستور قضایی و در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی ، ۱۰ مورد دیوارکشی و احداث بنا در اراضی روستاهای محمودآباد، حاجی‌آباد و چهارباغ دهستان اخترآباد تخریب و مصالح ساختمانی موجود نیز جمع آوری شد.

وی افزود: این اقدام در جهت حفظ و حراست از زمینهای زراعی و کشاورزی بخش صفادشت و با حضور پرسنل یگان حفاظت اداره جهاد کشاورزی، یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و ماموران نیروی انتظامی با دستور مرجع قضایی، به اجرا درآمد.

به گفته مدیر جهادکشاورزی ملارد در این اقدم بازدارنده ، بیش از ۲ هکتار زمین کشاورزی آزادسازی و یکهزار و ۷۰۰ متر دیوارکشی تخریب شد.

۱۰ فقره بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی ملارد تخریب شد

احمدی خاطرنشان کرد : قبل از تخریب، به متخلفان اخطاریه توقف عملیات غیرمجاز صادر و ابلاغ شده بود که به خاطر بی توجهی به اخطاریه ها و جمع‌آوری نکردن مستحدثات غیرمجاز، با دریافت دستور قضایی نسبت به آنها اعمال قانون شد.

این مسئول به خریداران توصیه کرد که نسبت به اینگونه ساخت و سازها هوشیار باشند و فریب سوداگران زمین کشاورزی را نخورده و در حفظ و نگهداری اراضی زراعی و باغات یاریگر دستگاه‌های اجرایی ذیربط باشند.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران دارای ۲ بخش و ۲ شهر ملارد و صفادشت و جمعیتی بالغ بر ۳۹۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha