۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85592705
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مرد ۳۴ ساله در طارم به قتل رسید

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبر: 85592705
مرد ۳۴ ساله در طارم به قتل رسید

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان طارم از قتل جوان ۳۴ ساله در پی نزاع دو نفر در خیابان میثاق آببر و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محرمعلی قاسمی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و چاقو کشی در خیابان میثاق شهر آببر، بلافاصله واحد گشت به محل اعزام شد.
وی افزود: با حضور واحد گشت در محل گزارش، وجود پیکر بی جان مردی حدودا ۳۴ ساله به مرکز مخابره و اقدامات امدادی با اعلام به فوریت های پزشکی انجام و شخص مذکور از طریق اورژانس به بیمارستان شهدای طارم منتقل شد.
قاسمی با بیان اینکه این فرد بر اثر جراحات شدید ناشی از ضربات چاقو در بیمارستان جان خود را از دست داد، تصریح کرد: با حضور عوامل آگاهی و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول توسط شخصی به هویت معلوم به قتل رسیده و قاتل از صحنه متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان طارم خاطر نشان کرد: با اقدامات تامینی، قاتل متواری در کمتر از یک ساعت دستگیر شد و در بازجویی های اولیه انگیزه خود را در بزه انتسابی، اختلاف قبلی با مقتول عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha