مسیر کوهنوردی درکه تهران ایمن شد

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
کد خبر: 85592793
مسیر کوهنوردی درکه تهران ایمن شد

تهران بزرگ - ایرنا - دبیر هماهنگی ستاد کوهستان شهرداری منطقه یک تهران گفت: پل پلنگچال بر روی مسیر رودخانه درکه پایتخت با هدف ایمن‌سازی و تسهیل در تردد کوهنوردان ترمیم و در حال احداث است.

به گزارش ایرنا، حسام سلطانی روز سه‌شنبه دراره اقدامات ایمن‌سازی در درکه اظهار کرد: پل پلنگچال در ۲ دهنه در مجموع به طول ۱۵ متر و به ارتفاع سه متر از سطح رودخانه درکه قرار دارد که به علت رانش زمین و تخریب پل‌های قدیمی مسیر تردد برای استفاده گردشگران و کوهنوردان بدلیل شدت آب رودخانه مسدود شده بود بر همین اساس عملیات نصب عرشه به طول ۱۵ و عرض ۲ متر انجام و پل آماده بتن‌ریزی است.

وی افزود: این پل تا پایان شهریورماه با پایان یافتن عملیات اجرایی، برای رفاه حال و ایمنی بیشتر گردشگران و کوهنوردان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسیر کوهنوردی درکه تهران ایمن شد

اجرای بیش از ۳۰۰ هزار متر روکش آسفالت در شرق تهران

معاون فنی و عمران منطقه ۱۴ تهران نیز از اجرای بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع روکش مکانیزه آسفالت و دستی در راستای بهبود زیرساخت‌ها، بهسازی معابر و محورهای مواصلاتی در منطقه خبر داد.

هوشیام علایی با اشاره به توزیع بیش از ۵۰ هزار تُن آسفالت از ابتدای سال تاکنون در نقاط موردنیاز و پیش‌بینی شده از معابر و محورهای عبوری منطقه گفت: با صرف این تناژ آسفالت محورهای مواصلاتی منطقه با انجام عملیات روکش آسفالت مکانیزه بهسازی و مناسب‌سازی شد.

وی با بیان اینکه بهسازی معابر و محورهای عبوری به لحاظ عبور و مرور شهروندان و روان‌سازی ترافیکی، از مهمترین فعالیت‌های سال جدید است، اظهار کرد: در این راستا محورهای مهم عبوری منطقه چون بزرگراه شهید محلاتی، خیابان‌های شاه‌آبادی، نبرد و خیابان مخبر از شمال تا جنوب با انجام عملیات روکش آسفالت مکانیزه و مناسب‌سازی شد.

علایی با بیان اینکه علاوه بر روکش مکانیزه، برای رفاه و سهولت تردد شهروندان عملیات اصلاح و لکه‌گیری آسفالت به صورت مستمر در سطح منطقه انجام می‌شود، افزود: در راستای ارتقای کیفیت آسفالت معابر و بهبود زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تاثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری مناسب‌سازی و عملیات نگهداشت و روکش آسفالت مکانیزه در سایر خیابان‌ها و محورهای اصلی و فرعی منطقه ۱۴ همچنان اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha