۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85592880
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: ۴۰ دستگاه آمبولانس بلاتکلیف در زنجان رها شده است

زنجان - ایرنا- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از کمبود ناوگان امداد رسان و اورژانس در استان خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ دستگاه آمبولانس بلاتکلیف در یک مجموعه تعمیرگاهی واقع در ۲ کیلومتری دیزج آباد رها شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نبی اله محمدی روز سه شنبه در بازدید از یک مجموعه تعمیرگاهی واقع در ۲ کیلومتری دیزج آباد به سمت جاده تهران با بیان اینکه نظام سلامت و پزشکی در استان برای سرعت در ارائه خدمات بهداشتی و سلامتی به مردم باید از آمبولانس های مجهز بهره ببرند، تاکید کرد: تعمیر و راه اندازی این آمبولانس ها می توانست بار بسیاری از مشکلات ناشی از کمبود این وسیله حیاتی را بردارد و تاثیر بسزایی در تامین ماشین آلات و تجهیزات بیمارستانی داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه از وضعیت موجود در نظام پزشکی استان، افزود: در حال حاضر دستگاه‌های متولی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، فوریت های پزشکی، سازمان امور اقتصاد و دارایی و دیوان محاسبات استان باید درخصوص تاخیر در تعیین تکلیف روند بهره برداری از این آمبولانس ها و بازنگردادن آنها به چرخه استفاده‌ شهروندان پاسخگو باشند.

وی با اشاره به تاثیر به‌هنگام تعمیر و نگهداری اصولی آمبولانس های موجود در خدمات رسانی سلامت محور، گفت: مدیریت بهینه امکانات در تمامی حوزه ها ضمن صرفه جویی در منابع موجب ارائه خدمات بهتر به مردم خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در قالب وظایف نمایندگی بر اموال و دارایی‌های دستگاههای اجرایی مختلف و دستگاههای عمومی نظیر شهرداری ها نظارت خواهد داشت، گفت: دستگاههای اجرایی باید در شرایط محدودیت بودجه ای و تحریم ها برای حفظ و نگهداری و استفاده موثر از اموال دولتی و عمومی نهایت برنامه ریزی و همت را داشته باشند.

محمدی، تصریح کرد: امروز اموال منقول و غیرمنقول مازاد در برخی از دستگاههای اجرایی استان شناسایی شده که ضروری است در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و قانون بودجه در ماههای آتی نسبت به مولدسازی آنها اقدام شود تا وارد سوال از وزیر با تذکر نشویم.

تجهیز و تکمیل بیمارستان شهدای طارم در دستور کار قرار گرفت

محمدی همچنین در بازدید از پروژه بیمارستان شهدای طارم، گفت: تجهیز و راه اندازی این بیمارستان خیریه خدمات ارزنده ای به مردم می دهد و تکمیل آن بسیار اهمیت دارد.

نماینده مجلس: ۴۰ دستگاه آمبولانس بلاتکلیف در زنجان رها شده است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پیگیر جذب و اختصاص منابع و اعتبارات استانی برای این طرح جهت تکمیل و تجهیز با پیش بینی مجوزهای جذب نیروی انسانی متخصص هستیم و امید است که به سرعت خاتمه یابد و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی این بیمارستان در تامین بهداشت و درمان اهالی منطقه تاثیر فراوانی دارد، افزود: در راستای اتمام این پروژه خدمات محور در حوزه سلامت با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکاتبه کرده و پیگیری های لازم نظارتی انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha