دادستان رباط کریم: احتمال دستگیری‌های دیگری  بعد از بازداشت شهردار نصیرشهر وجود دارد

رباط کریم - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم با اشاره به بازداشت شهردار نصیرشهر به علت اتهامات مالی گفت: دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری، دلالان و پیمانکاران مرتبط با شهرداری دور از انتظار نیست و احتمال دستگیری افراد وجود دارد.

محمد یوسف‌وند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم عصر سه شنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص بازداشت شهردار نصیرشهر اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده مردمی به دستگاه قضایی و رصد اطلاعاتی توسط سربازان گمنام روز گذشته شهردار نصیر شهر احضار و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی همچنین در خصوص ادامه دار بودن دستگیری ها گفت: در خصوص همین پرونده احتمال دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری، دلالان و پیمانکاران مرتبط با شهرداری دور از انتظار نیست.

دادستان رباط کریم ضمن هشدار به مسوولان و مدیران ادارات و نهادها گفت: به مسوولان ادارات و نهادها متذکر می‌شویم نظارت کافی را به مجموعه اداری خود داشته باشند.

یوسف وند ادامه داد: ارتباط افراد و کارمندان با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز، ارتباط با پیمانکاران، دلالان و افراد مرتبط جرم است و باید با تشدید نظارت از بروز تخلف جلوگیری شود.

یوسف‌وند افزود: دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات و تضییع حقوق بیت‌المال به‌ هیچ‌وجه کوتاه نخواهد آمد و با متخلفان با شدت برخورد قانونی خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم با یادآوری ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در نصیر شهر گفت: یکی از دلایل ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در نصیر شهر نحوه ارتباط غیرمتعارف و غیرقانونی مجموعه شهرداری با پیمانکاران و دلالان بوده است.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha