۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۶
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85592907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان: دشمن صهیونیستی سرگردان شده است

تهران – ایرنا – «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد دشمن امروز به دلیل عدم تحقق اهدافش پس از یک سال از آغاز تجاوز و جنگ، سرگردان شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، صفی الدین در مراسم چهلم شهادت شهید سید فؤاد شکر از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان گفت: رزمندگان مقاومت امروزه در غزه، جنوب لبنان و در امتداد حضور کلیه امت اسلامی با شجاعت در حال نبرد با دشمن صهیونیستی و ناکام گذاشتن توطئه‌های پلید دشمن هستند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله تصریح کرد: دشمن صهیونیستی به هیچ کدام از اهدافش در لبنان، غزه یا منطقه دست نیافته است و امروزه پس از گذشت یک سال به دلیل ناکامی در تحقق اهدافش، سرگردان و مبهوت شده است.

سید هاشم صفی الدین خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس در بحران عمیقی به سر می برد و هدف قرار دادن فرماندهان مقاومت و غیرنظامیان در روستاهای مرزی، نشانه این امر است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان همچنین گفت: به دقت اهداف دشمن در غزه، لبنان و سراسر منطقه را زیر نظر داریم.

صفی الدین تاکید کرد: عملیات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، باعث نابودی امنیت و ثبات برای این رژیم در شمال فلسطین اشغالی و افزایش نگرانی تل آویو درباره آینده خواهد شد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان افزود: طوفان الاقصی تجلی اراده نیروهای مقاومت بود که باعث به لرزه انداختن پروژه صهیونیسم شد و سران این رژیم احساس کردند آنچه را که بنیان نهاده بودند در معرض تهدید است.

سید هاشم صفی الدین تصریح کرد: دشمن به کشتار در نوار غزه ادامه می دهد اما هنوز به هدف نهایی دست نیافته است که این امر، نشان دهنده ناکامی غیر عادی برای این رژیم است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: عملیات ضد صهیونیستی گذرگاه الکرامه، نشان می دهد که روحیه مقاومت در اردن و سراسر جهان عرب زنده است.

به گزارش ایرنا حزب الله لبنان صبح روز چهارشنبه ۱۰ مرداد در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن صهیونیستی شامگاه سه شنبه سی ام جولای ۲۰۲۴ با حمله به ضاحیه بیروت یک ساختمان مسکونی را در یکی از محله های آن هدف قرار داد که بر اثر آن شماری از شهروندان به شهادت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند و ویرانی زیادی در برخی طبقه های ساختمان به بار آمد. فرمانده بزرگ جهادی برادر، فواد شکر (حاج محسن) در آن زمان در این ساختمان حضور داشت.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و همچنین شهادت «فواد شکر» فرمانده شاخص مقاومت اسلامی لبنان درباره عملیات ترور اخیر ارتش اسرائیل در منطقه «حاره حریک» در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت گفت: دشمن در هنگام ترور شهید فؤاد شکر فرمانده حزب الله، ساختمانی مملو از غیرنظامیان را در حاره حریک هدف قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha