۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۴۱
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85592947
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر خوزستان به بهره برداری رسید

دزفول - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر واقع در هفت شهرستان این استان همزمان با هفته تعاون تکمیل و به متقاضیان واگذار شد.

محمد خانچی عصر سه شنبه در حاشیه بهره برداری از ۱۲۸ طرح مسکن تعاونی شهرستان شوش در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: خوزستان با حدود ۲۰ هزار مسکن مهر باقی مانده از سال‌های گذشته، پس از تهران رتبه دوم کشور است که گره گشایی از این طرح‌ها به طور جدی در دستور کار مسوولان طی سال‌های اخیر بوده است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مشکل طرح‌های مسکن مهر باقی مانده خوزستان با تلاش مجموعه دستگاه‌های استان و اعتماد و همراهی مردم در حال گره گشایش است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه طرح‌های مسکن مهر این استان به مرور در حال تکملیل و بهره برداری است گفت: مابقی با کمک مردم و متاقضضیان مسکلات رفع و به اتمام و بعد زا سال‌های یاد زاز این موهبت برخوردار شوند.

۱۲۸ واحد مسکن تعاونی در شوش به بهره برداری رسید

فرماندار شوش در حاشیه این آیین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح‌های مسکن این شهرستان طی ماه‌های اخیر شتاب گرفته است گفت: تمام واحدهای باقی مانده مسکن مهر شوش با اقدام‌های گسترده در حال انجام تا پایان امسال تکمیل و با تحویل به متقاضیان، پرونده مسکن مهر در این شهرستان سرانجام بسته می‌شود.

محسن حویزه ادامه داد: چهار هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر در قالب ۲۴ تعاونی در شوش تعریف شد که سه هزار و ۳۶۸ واحد تا کنون تکمیل و به متقاضیان تحویل شده و یک هزار و ۳۴ واحد باقی مانده است.

وی با بیان اینکه از ۲۴ شرکت تعاونی مسکن مهر شوش، ۲۰ تعاونی با تکمیل و واگذاری مسکن به متقاضیان منحل شده است، افزود: واحدهای مسکن مهر باقی مانده این شهرستان مربوط به چهار تعاونی شامل تعاونی هفت تپه شماره یک، هفت تپه مهر، فرهنگیان شوش و شاورور و مهر پنج است.

تعاونی مسکن مهر شماره پنج شوش تعیین تکلیف می‌شود

وی تعاونی مسکن مهر شماره پنج شوش را یکی از چالشی ترین پرونده‌های مسکن مهر در کشور دانست و ادامه داد: ۳۱۳ واحد از یک هزار و ۳۴ واحد مسکن مهر باقی مانده این شهرستان مربوط به تعاونی مهر شماره پنج است که گره گشایی از این پرونده در سطح استانی و ملی در حال پیگیری است.

فرماندار شوش افزود: فردا چهارشنبه نشستی در دادگستری شوش برای حل مشکل مسکن مهر شماره پنج شوش برگزار می‌شود که امیدواریم منجر به تصمیمات اجرایی برای گره گشایی از این طرح شود.

وی ادامه داد: بستن پرونده مسکن مهر شوش با تکمیل ۳۱۲ واحد مسکن مهر دیگر تا دهه فجر و واگذاری سایر واحدها تا پایان امسال هدف گذاری شده است.

به گزارش ایرنا، در این آیین که همزمان با هفته تعاون با حضور محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در شوش برگزار شد، ۱۲۸ واحد مسکن تعاونی فرهنگیان و هفت تپه کارگری شماره یک به بهره برداری رسید و کلید این واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل شد.

هفته تعاون در ایران از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ شهریور نام گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha