هدف طرح جوان یاوران، کمک به رشد همه‌جانبه نسل آینده‌ساز است

زنجان - ایرنا - مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از تجربه سمن‌ها گفت: در این راستا، طرح جوان یاوران از استان چهارمحال و بختیاری بصورت آزمایشی آغاز شد که انتظار داریم نتیجه اجرای آن، کمک به رشد همه جانبه و بالندگی نسل جوان باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی پارسانیا شامگاه سه‌شنبه در جمع سمن‌های استان زنجان بیان کرد: یکی از نگرانی‌های همیشگی جوانان، چگونگی توانمندسازی آنان در موضوعات گوناگون برای آماده‌سازی ورود به اجتماع است.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اقدامات حوزه آموزشی مرتبط با جوانان، مطلوب اما پراکنده است ادامه داد: با آسیب شناسی انجام گرفته، استاندارد آموزش به سازمان‌های مردم نهاد تعیین و در مرداد امسال نظام‌نامه آموزشی آن رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه این نظام‌نامه با بهره‌گیری از نظر کارشناسان و صاحب‌نظران تدوین شد ادامه داد: اعتبار لازم برای اجرای این نظام‌نامه پیش‌بینی شده است.

پارسانیا گفت: یکی از بخش‌های مهم این نظام‌نامه، آموزش حضوری است که در ۱۰ استان از جمله زنجان اجرا خواهد شد.

این مسوول با اشاره به اینکه سمن‌ها باید توانمندسازی را جدی بگیرند، ادامه داد: موضوع مهم گسترش دامنه ارتباطات اجتماعی باید بیش از همه به برنامه و اولویت سازمان‌های مردم نهاد تبدیل شود.

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت سازمان مردم نهاد استان گفت: هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد، به‌عنوان ۲ بال این اداره کل داوطلبانه در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha