غریب‌شاهی: پارالمپیک با همه رویدادها تفاوت دارد؛ طلا و شکستن رکورد لذت‌بخش است

تهران- ایرنا- وزنه‌بردار طلایی پارالمپیک ایران گفت: این بازی‌ها از نظر حساسیت و رنگ مدال با همه رویدادها تفاوت دارد و خوشحالم که توانستم مدال طلا و رکورد بازی‌ها را به نام خودم ثبت کنم.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، علی اکبر غریب‌شاهی در حاشیه ورود آخرین گروه کاروان فرزندان ایران از پارالمپیک پاریس به تهران اظهار داشت: این بازی‌ها از نظر حساسیت و رنگ مدال با همه رویدادهای دیگر متفاوت است و خوشحالم که توانستم هم مدال طلا را بگیرم و هم رکورد پارالمپیک را ارتقا دهم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیاز به استراحت دارم تا برای آینده تصمیم بگیرم. اگر توانی باشد بدون شک با قدرت در رویدادهای آتی هم به میدان خواهم آمد اما فعلا نیاز به آرامش و استراحت دارم تا خودم را پیدا کنم.

وزنه‌بردار طلایی پارالمپیک ایران در واکنش به این سئوال که مدالش را چرا بر گردن نینداخته است، اضافه کرد: موضوع خاصی نبود اما به خاطر سایر دوستانی که مدال نگرفتند، این کار را نکردم.

هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک ٧ تا ١٨ شهریور در پاریس برگزار شد. کاروان ورزش ایران با نام «فرزندان ایران» و ۶۵ ورزشکار در ١٠ رشته در این دوره بازی‌ها شرکت کرد.این کاروان با ٢٥ مدال شامل ٨ طلا، ١٠ نقره و ٧ برنز در جایگاه چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha