۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۰۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85593004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مسجدسلیمان خواستار تفحص محاسباتی طرح های نیمه تمام حوزه انتخابیه خود شد

اهواز- ایرنا- نماینده مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیوان محاسبات یک ظرفیت خوب برای پاسخگویی دستگاه ها است گفت: درخواست تحقیق و تفحص از برخی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی حوزه انتخابیه خود را از دستگاه های ناظر دارم.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکادر مجلس شورای اسلامی، رضا جباری شامگاه سه شنبه در دیدار با رئیس دیوان محاسبات کشور پیرامون مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه بیان کرد: یکی از مشکلات استان و حوزه انتخابیه وجود طرح‌های نیمه تمام است که علت آن کمبود اعتبارات استانی و ملی است.

وی گفت: اعتباری که به استان اختصاص داده می‌شود پاسخگوی اتمام طرح ها نیست و باید از ظرفیت فاینانس و مشارکت بانک‌ها برای به نتیجه رساندن طرح ها استفاده کرد.

جباری تصریح کرد: نظارت کامل بر بودجه و رسیدگی به عملکرد مدیران و مسئولان دستگاه‌ها به صورت مستمر باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد نظارت اثربخش بر مجموعه های مختلف بوده و این ارزیابی‌ها در گزارش‌های منظم در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

رئیس دیوان محاسبات کشور شعار این نهاد را شفافیت و انضباط مالی مطرح کرد و افزود: هرگونه همکاری و تعامل را با نمایندگان مردم در مجلس در راستای اهداف نظارتی و قانونی خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام اداره کل بازرسی خوزستان این استان رتبه ۱۶ کشور در تخلفات اداری را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha