فیلم / استقبال گسترده مردم فشافویه ری از قهرمان کشتی جوانان جهان

شهرری- ایرنا- قهرمان کشتی جوانان جهان ضمن تشکر از مردم فشافویه به دلیل استقبال گسترده گفت: امیدوارم بتوانم به هدفم کسب طلای المپیک برسم و دل همه هموطنانم را شاد کنم.

به گزارش ایرنا، مراسم استقبال از علی خرمدل نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم قهرمان کشتی جوانان جهان اهل شهرستان ری شهر حسن آباد با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و مدیران بخش فشافویه در زادگاهش برگزار شد.

فیلم / استقبال گسترده مردم فشافویه ری از قهرمان کشتی جوانان جهان

علی خرمدل در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: خدا رو شکر توانستم در این دوره مسابقات جوانان جهان طلا بگیرم، سال قبل من در جوانان جهان برنز گرفتم و در نیمه نهایی کشتی را به حریف روسیه واگذار کرده بودم که از سال گذشته تا امسال خیلی زحمت کشیدم که بتوانم جوانان جهان طلا بگیرم.

فیلم / استقبال گسترده مردم فشافویه ری از قهرمان کشتی جوانان جهان

وی خاطرنشان کرد: با حریف ترک، آذربایجان، روسیه و ژاپن کشتی گرفتم که توانستم با چهار کشتی خوب قهرمان بشوم و امیدوارم بتوانم به آن چیزی که در دل خود که به عنوان هدف که المپیک است برسم تا روزی با طلای المپیک دل همه هموطنانم را شاد کنم.

وی در پایان افزود: فرصت خوبی است که از همه تشکر کنم که در این مسیر مرا یاری کرده اند. اولین مربی من آقای محمدی کشتی را نزد ایشان شروع کردم بعد خدمت آقای فلاح رفتم که ۱۰سال نزد ایشان تمرین می کنم و خیلی از ایشان یاد گرفتم و مخصوصا از آقای دبیر رییس فدراسیون کشتی که واقعا برای کشتی گیران سنگ تمام گذاشته تشکر می کنم.

حسن آباد فشافویه در شهرستان ری در جنوب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha