تحصیل دانشگاهی با ضمانت اشتغال در مازندران

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۸
کد خبر: 85593169
تحصیل دانشگاهی با ضمانت اشتغال در مازندران

ساری- ایرنا- رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران گفت: پذیرش دانشجویان در مقطع کاردانی در واحدهای این مجموعه دانشگاهی با تضمین اشتغال به کار آن‌ها پس از پایان دوره دانشجویی انجام می‌شود.

رضا لحمیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران برای پذیرش سال تحصیلی جدید از مهر ۱۴۰۳، در ٨٣ کدرشته محل در مازندران از ١٩ شهریور آغاز شده و تا ٢٤ شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: در پذیرش پیش رو با توجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف استان و رفع معضل بیکاری به عنوان یک چالش ملی، دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران رویکرد تعهد اشتغال هنگام تحصیل یا پس از فراغت از تحصیل را مد نظر قرار داده است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی مازندران خاطرنشان کرد:‌ بر همین اساس ایجاد ظرفیت پذیرش ۴۰۵ نفر برای آموزش با تضمین اشتغال در چهار مرکز علمی کاربردی هراز آمل،‌ فولادین ذوب آمل، فولاد ماشین نکا و موتور بشل سوادکوه شمالی در استان انجام شده است.

لحمیان گفت: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهلت مقرر به پورتال اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران دارای ۱۶ مرکز در شهرستان‌های بهشهر، ساری، قائمشهر، سوادکوه، نوشهر ،چالوس، تنکابن، آمل، بابل و بابلسر است که در سال تحصیلی جدید در این تعداد مرکز جذب دانشجو انجام می‌شود.

دانشگاه علمی کاربردی مازندران دارای هفت هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha