۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85593178
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیش از هشت هزار خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان همدان پذیرش شدند

همدان-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش ۵۱ هزار و ۱۷۱ مسافر تابستانی در قالب هشت هزار و ۷۱۴ خانوار از اول تیر تاکنون در مراکز رفاهی و پایگاه‌های ستاد اسکان فرهنگیان استان خبر داد.

رسول شیدایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه‌ اسکان فرهنگیان استان تعداد میهمانان فرهنگی پذیرش شده در این مراکز از اولین روز فعالیت تاکنون ۶۵ هزار و ۲۶۵ نفرروز است.

وی ادامه داد: این تعداد مهمان فرهنگی در تعداد ۱۰۷ آموزشگاه و در ۹۷۷ اتاق(کلاس) پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان همدان اسکان یافتند که شامل ۱۵۵ اتاق ویژه، ۷۹۲ اتاق الف، ۹ اتاق ب و ۲۱ مکان از قبیل مراکز خانه معلمان و اردوگاه ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان یادآور شد: ۱۵ پایگاه در تمامی مراکز آموزش و پرورش شهرستان ها و نواحی آموزش و پرورش استان به عنوان ستاد اسکان مسافران ایجاد و فعال شده است.

بیش از هشت هزار خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان همدان پذیرش شدند

شیدایی افزود: برای تعطیلات تابستان، ۱۵ پایگاه در شهرهای اسدآباد، بهار، تویسرکان، گل‌تپه، شیرین‌سو، نهاوند، کبودرآهنگ، ملایر، رزن، سامن، فامنین، لالجین و سه پایگاه در شهر همدان برای اسکان فرهنگیان برپا شد.

وی اضافه کرد: کلاس ویژه دارای یخچال، تلویزیون، کولر، تخت و فرش است و کلاس «الف» نیز با همین امکانات که یخچال و تلویزیون مشترک است و کلاس‌های درجه «ب» یخچال و تلویزیون ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان شامل عوامل ستادی، پایگاهی و آموزشگاهی هستند گفت: ۱۲۰ نفر عوامل ستادی، ۴۱ نفر عوامل پایگاهی و ۲۰۳ نفر عوامل آموزشگاهی و در مجموع ۳۶۴ نفر، اسکان تابستانه فرهنگیان را بر عهده دارند.

بیش از هشت هزار خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان همدان پذیرش شدند

آموزش و پرورش همدان جزو سه استان برتر در حوزه اسکان

شیدایی خاطر نشان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، آموزش و پرورش استان همدان بر اساس شاخص های ارزیابی شده توسط وزارتخانه جزو سه استان برتر در حوزه اسکان فرهنگیان شد.

وی ادامه داد: آمار اسکان در نوروز ۱۴۰۳ به تعداد سه هزار و ۲۶۳ خانوار و ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر و ۲۳ هزار و ۳۰۸ نفر روز مسافر شامل همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته و خانواده آنان در اسکان مدارس استان اقامت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ملاک ارزیابی بر اساس شاخص هایی مانند تعریف و ارسال اطلاعات کاربران و پایگاه ها، رزرو اینترنتی، اجرای بخشنامه اسکان، کیفیت افزایی اتاق ها، نظرسنجی و نظارت، آمار پذیرش، تناسب کلاس ها با تقاضای اسکان و ارسال گزارش مصور به وزارت بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha