۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۲
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85593204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امپراتوری رسانه‌ای دشمن با تمام ظرفیت‌ درپی تحریف دفاع مقدس است

تهران‌ بزرگ - ایرنا - معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه امپراتوری رسانه‌ای دشمن با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها درپی تحریف در دفاع مقدس است، بر ضرورت ترویج روایت‌گری دفاع مقدس میان مردم و نسل جدید تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، محسن نایبی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران با بیان اینکه امپراتوری رسانه‌ای دشمن با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها درپی تحریف در دفاع مقدس است، گفت: امروز به جای جنگ ایران و عراق باید گفت جنگ عراق با ایران، چرا که ما به دنبال جنگ نبودیم و دفاع از خاک، ناموس، آبرو و حیثیت، جنگ را برای ما دفاع مقدس کرد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با تاکید بر اینکه شهدای دفاع مقدس سند افتخاری برای ما هستند که باید همواره در مورد آنان صحبت کنیم، افزود: با شروع حمله عراق به کشورمان، مردم عاشقانه و فداکارانه فرزندان خود را به جنگ اعزام کردند و نباید بگذاریم با توطئه دشمنان این از خود گذشتگی‌ها فراموش شود.

امپراتوری رسانه‌ای دشمن با تمام ظرفیت‌ درپی تحریف دفاع مقدس است

نایبی تدریس دو واحد درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها را اقدامی موثر در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: کشورهایی که در گذر زمان به دیگر کشورها تجاوز کردند با ساخت فیلم و نگارش کتاب به دنبال قهرمان سازی برای جوانان خود هستند و ما هم باید الگوسازی کنیم.

وی با بیان اینکه شروع مدارس فرصت استثنایی است که باید از آن در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنیم، ادامه داد: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس باید زمان شروع مدارس با حضور میان دانش آموزان خاطرات دفاع مقدس را بازگو کنند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران یادآور شد: باید روایتگری دفاع مقدس را میان مردم بیاوریم و از ظرفیت فضاهای عمومی به خوبی استفاده کنیم.

دشمن امروز مقابل جبهه مقاومت مستاصل شده است

در ادامه، سردار علی اصغر محسن شیخی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران؛ مقاومت اسلامی امروز را برگرفته از دفاع مقدس دانست و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد بود دفاع مقدس قله و جبهه مقاومت دامنه است، لذا باید در تبیین مفاهیم دفاع مقدس به موضوعات مکتب انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت نیز توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسوولان بلند مرتبه آمریکایی بارها به هزینه‌های گزاف تشکیل داعش اعتراف کرده‌اند، گفت: رزمندگان جبهه‌ مقاومت با هدایت سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی توطئه آن‌ها را خنثی و داعش را شکست داد.

امپراتوری رسانه‌ای دشمن با تمام ظرفیت‌ درپی تحریف دفاع مقدس است

سردار شیخی افزود: امروز روحیه رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس در جبهه مقاومت نمایان است، دشمن مقابل جبهه مقاومت مستأصل شده است و اکنون اثرگذاری جمهوری اسلامی را در منطقه شاهد هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران، اقتدار و امنیت امروز کشورمان‌ را مدیون خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: باید قدردان خون شهدا باشیم و بدانیم هر چقدر به دفاع مقدس بپردازیم به تقویت هویت خودمان کمک کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس عنوان کرد: امسال نیز همزمان با سراسر کشور در تهران از بانوان و آقایان تجلیل خواهیم کرد.

سردار شیخی افزود: دفاع مقدس نیاز به بزرگ نمایی ندارد و باید دفاع مقدس و عملیات‌های آن را همانگونه که بوده برای جوانان و نوجوانان بیان شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha