۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85593236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات تکواندو بوشهر: دارنده مدال پارالمپیک برای ادامه مسیر قهرمانی نیاز به شغل دارد

بوشهر-ایرنا- رییس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: «علیرضا بخت»، دارنده مدال برنز پارالمپیک پاریس برای تداوم مسیر قهرمانی نیاز به شغل دارد.

«سید جلال سیدمردانی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: «علیرضا بخت» از تکواندوکاران مستعد دنیا است که در صورت داشتن یک زندگی بدون دغدغه می‌تواند در المپیک‌های آتی به‌راحتی مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات پارالمپیک پاریس نیز از وی انتظار کسب مدال طلا داشتیم اما بدشانسی در دیدار نیمه‌نهایی مانع از تحقق این مهم شد.

رییس هیات تکواندو استان بوشهر تصریح کرد: با این وجود، علیرضا بخت در بازی رده‌بندی با برتری قاطع برابر حریف خود نشان داد که مستحق کسب مدال طلا بوده است. با این حال، مدال برنز وی نیز کم از طلا ندارد زیرا برای ایران اسلامی از جان خود مایه گذاشت.

سیدمردانی ادامه داد: امیدواریم با تأمین خواسته‌های حداقلی‌ این جوان ۲۵ ساله، به‌ویژه یک شغل برای امرار معاش بدون دغدغه، بتواند مسیر قهرمانی را با عزم و اراده‌ای مصمم در دو المپیک آینده هم ادامه دهد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های استقبال باشکوه از «بخت» در شهرهای بوشهر و برازجان اظهار کرد: این حضور باشکوه مردم، قدرشناسی آنان از قهرمانان ملی را به‌خوبی متبلور کرد، اکنون نوبت مسئولان است تا از این قهرمان ملی حمایت و شرایط را برای تکرار موفقیت مجدد وی فراهم کنند.

سیدمردانی افزود: در هفته اخیر، یکی از پتروشیمی‌های استان بوشهر در اقدامی ارزشمند ۲ کشتی‌گیر افتخارآفرین کشور در المپیک را استخدام کرد که این مهم باید برای علیرضا بخت نیز محقق شود.

بیشتر بخوانید

استقبال باشکوه بوشهری‌ها از دارنده مدال برنز پارالمپیک

ورزشکار بوشهری نشان نقره مسابقات جهانی پاراتکواندو را کسب کرد

وی بیان کرد: بدون شک ورزشکاران در زندگی قهرمانی، در صورتی که شغل مناسب داشته باشند، می‌توانند با آرامش فکری به موفقیت‌های چشمگیر دست یابند و پرچم سه‌رنگ ایران اسلامی را در میادین مختلف به اهتزاز درآورند.

سیدمردانی همچنین از هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، به پاس تلاش‌های ارزشمند وی برای درخشش تکواندوکاران، به‌ویژه علیرضا بخت در پارالمپیک پاریس قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha