مدیرعامل شهداب یزد: حضور بانوان تماشاگر در رقابت‌های والیبال آسیا اتفاق مبارکی بود

یزد- ایرنا- مدیر عامل باشگاه فرهنگی، ورزشی شهداب یزد از تمام اصحاب رسانه بخاطر پوشش مطلوب مسابقات جام باشگاههای آسیا تشکر و حضور بانوان تماشاگر در این رقابتها را اتفاقی مبارک توصیف کرد.

"امیر شرافت" سه شنبه شب و در آخرین شب مرحله گروهی رقابت های والیبال جام باشگاههای اسیا در جمع رسانه ها افزود: امشب سومین مسابقه مرحله گروهی را به پایان رساندیم که با سومین پیروزی تیم شهداب یزد همراه بود؛ تیم ما در شرایط پایداری قرار دارد ولی اصل کار در مراحل نهایی شروع می شود و بازی ها در این مراحل، حساسیت خود را نشان می دهند.

وی ادامه داد: فتح باب حضور بانوان در ورزشگاه و استقبال بی نظیر آنها با جمعیت زیادی که در ورزشگاه حاضر هستند اتفاق خوبی را رقم زد و بسیاری نیز به دلیل تکمیل ظرفیت، پشت در های ورزشگاه ماندند و امیدواریم بتوانیم برای مرحله بعد ظرفیت جایگاه بانوان را افزایش دهیم.

وب گفت: در مدت کوتاه سه ماهه، نه تنها در سالن ۶ هزار نفری شاهدیه بلکه در کل شهر اتفاق جهادی افتاد و اکنون سه سالن در حد استاندارد های آسیایی در استان یزد داریم و امیدوارم تجهیز آنها ادامه داشته باشد و به استاندارد های جهانی برسد، در تلاشیم برای نام کشورمان شایسته عمل کنیم و میزبانی در خور شانی داشته باشیم.

برای تیم های خارجی حاضر در این مسابقات برنامه ریزی شده تا بازدیدی از شهر یزد داشته باشند، در این بازدید ها سعی شده علاوه بر معرفی تاریخ و نماد شهر یزد هویت های بصری و فرهنگ یزد را نیز به بازیکنان خارجی نشان دهیم که بازتاب خوبی برای شهر جهانی یزد داشته باشد.

رقابت های والیبال جام باشگاههای اسیا از هفته جاری در یزد آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ماه ادامه دارد، هشت تیم در این مسابقات حضور دارند که ۲ تیم نماینده ایران هستند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha