۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85593240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تحلیلگر صهیونیست: جبهه هشتم نیز علیه ما گشوده شد/ فراز و نشیب‌های اردن و تل‌آویو

تهران- ایرنا- یک تحلیلگر صهیونیست با اشاره به انجام عملیات شهادت طلبانه در مرز اردن، از این کشور به عنوان هشتمین جبهه علیه رژیم صهیونیستی یاد کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، «یوآف لیمور» تحلیلگر نظامی صهیونیست با اشاره به عملیات ضدصهیونیستی یک اردنی در گذرگاه «الکرامه» (گذرگاه النبی) در مرز اردن و فلسطین اشغالی که به هلاکت سه صهیونیست منجر شد، نوشت: گذرگاه‌های مرزی از نقاط ضعف شناخته شده اسرائیل هستند. انبوهی از شهروندان و کالا از آن وارد می‌شود، توان بازرسی هم محدود است، از این رو در معرض اجرای عملیات هستند.

وی افزود که رژیم صهیونیستی طی سالها گام های زیادی برای کاستن از خطر برداشته اما عملیات روز یکشنبه در گذرگاه الکرامه نشان می‌دهد، فردی که عملیات انجام داده، مدتها اطلاعات جمع آوری کرده است.

این تحلیلگر صهیونیست اضافه کرد: روابط میان اسرائیل و اردن همواره با فراز و نشیب های زیادی در سطح سیاسی روبرو بوده، اما حتی در شرایط بسیار سخت نیز هماهنگی امنیتی قوی برقرار بوده است.

لیمور با اشاره به گشوده شدن جبهه دیگری علیه رژیم صهیونیستی از سمت اردن، گفت: اردن به جبهه هشتم پس از جبهه های غزه، کرانه باختری، لبنان، سوریه، عراق، ایران و یمن تبدیل شده که اسرائیل باید با آن روبرو شود.

به گزارش ایرنا، در جریان عملیات ضدصهیونیستی روز یکشنبه در گذرگاه الکرامه، سه صهیونیست کشته شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha