۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85593276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لزوم اجرای احکام بازدارنده ویژه برای جلوگیری از سلاح غیر مجاز در خوزستان

اهواز- ایرنا - استاندار خوزستان گفت: ضروری است احکام بازدارنده ویژه‌ای برای جلوگیری استفاده از سلاح غیرمجاز در استان اجرا شود تا شاهد وقوع جرم در این خصوص نباشیم.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز خوزستان در محل گیت بوستان اهواز با تاکید بر برخورد جدی با جرایم ویژه در استان توسط دادگستری بیان کرد: شورای تامین استان به موضوع خلع سلاح در خوزستان ورود کرده و قطعا این مهم با کمک بزرگان و عشایر قابل پیگیری است.

وی به مسائلی همچون تجزیه طلب‌ها و مسائل عمومی استان اشاره کرد و افزود: دستگاه قضا باید همواره با هوشیاری برای حفظ امنیت استان تلاش کند.

حسینی محراب با درخواست از دادستان کل کشور برای ورود به حل مشکلات استان اظهار کرد: یکی از مقوله‌های مهم قابل پیگیری در استان جلوگیری از مهاجرت با ایجاد فرصت ها و بسترهای تشویقی است.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان نیز در این آیین بیان کرد: در چند سال اخیر عملکرد دستگاه‌ها در خدمت به مردم بهبود یافته و امید است که این وضعیت تداوم یابد.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری بیان کرد: مردم رضایت نسبی از عملکرد دستگاه‌ها دارند و برای رضایتمندی هر چه بیشتر ، باید بیش از این تلاش کرد.

به گزارش ایرنا، آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز خوزستان روز چهارشنبه با حضور دادستان کل کشور برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha