آغاز مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت+فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: اجرای این طرح از شب گذشته در پایتخت آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه می‌یابد.

به گزارش ایرنا، سید محمد نقیب روز چهارشنبه اظهار کرد: در مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی قرار است ایمن سازی بوستان‌ها و فضاهایی که دانش‌آموزان در کنار مدارس از آن‌ها استفاده می‌کنند مورد توجه ویژه شهرداری‌های مناطق قرار گیرد.

وی هدف از اجرای این طرح را ایمن بودن فضای شهر برای رفت و آمد دانش‌آموزان عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده مکان یا افراد آسیب‌دیده (معتاد متجاهر) همجوار مدارس، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری تهران اطلاع دهند تا با حضور عوامل در آن مکان، پاکسازی منطقه در زمان باقی‌مانده تا سال جدید تحصیلی انجام شود.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد که: جمع‌آوری معتادان متجاهر هم اینک در حال انجام است.

طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پایان سال در چهار دوره دیگر اجرا خواهد شد. البته اجرای طرح در شش ماهه اول سال با شش‌ماهه دوم متفاوت است بطوریکه در شش ماهه دوم بصورت دائم در تمام روزها اجرا خواهد شد.

علاوه بر این، دست اندرکاران حوزه آسیب‌های اجتماعی بدر دیگر مناسبت‌ها هم در سطح شهر حضور خواهند داشت تا اتفاقی برای افراد آسیب‌دیده رخ ندهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha