والیبال باشگاه‌های آسیا/ "سید محمد موسوی" نخستین بازی مرحله نهایی را از دست داد

یزد- ایرنا- سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: "سید محمد موسوی" در آخرین دیدار مقدماتی در مقابل الریان قطر مصدوم شد و به احتمال زیاد در بازی با کویت در نخستین مسابقه مرحله نهایی، غایب بزرگ تیم خواهد بود.

به گزارش ایرنا، "بهروز عطایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آخرین دیدار دور مقدماتی مقابل تیم الریان قطر پیش بینی بازی سختی را می کردیم، افزود: در گروه یک تیم الریان قدرتمند ترین تیم بعد از فولاد سیرجان است که بعد از باختی که مقابل عراق داد کارش در این دوره از رقابت ها دشوار شد.

وی افزود: در دقایق ابتدایی ست اول دیدار با الریان، سید محمد موسوی با برخورد با امیرحسین اسفندیار از ناحیه زانو دچار مشکل و از بازی خارج شد، منتظر نظر تیم پزشکی هستیم اما فکر می کنم سه روز نتواند در تمرینات مسابقه حاضر شود و به احتمال زیاد نتوانیم در دیدار با کویت از او در ترکیب تیم استفاده کنیم.

فولاد سیرجان با صدر نشینی در گروه خود و پس از یک روز استراحت در مرحله بعدی باید به مصاف تیم اسپورتینگ کلاب (کویت) که در رده چهارم گروه مقابل قرار دارد، برود.

با پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی والیبال جام باشگاه های آسیا، فولاد سیرجان و شهداب یزد ایران تنها تیم‌هایی هستند که بدون باخت و ۹ امتیازی به مرحله بعد راه پیدا کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha