۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85593454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۴۵۰ نفر ظرفیت پذیرش دانشجوی کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خوزستان

اهواز - ایرنا - سرپرست دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی خوزستان از پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی  و حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی برای ورودی مهر ۱۴۰۳ این دانشگاه خبرداد و گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی در این دانشگاه برای این دوره، حدود چهار هزار و ۴۵۰ نفر است.

کیانوش بهرهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی ورودی مهر ماه سال ۱۴۰۳ از ۱۹ شهریور آغاز شده و تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی افزود: پذیرش دوره‌های مذکور از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند از تاریخ یاد شده پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
بهرهی تاکید کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جدید ثامن الائمه اهواز برای اولین بار در استان در گروه فرهنگ و هنر و رشته های مختلف رسانه مجوز لازم را اخد کرده و از مهرماه سال جاری با پذیرش دانشجو فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.


سرپرست دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی خوزستان ادامه داد: در پذیرش مذکور، ۱۴ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت، فرهنگ و هنر و خدمات اجتماعی و کشاورزی و در ۷۱ کد رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته که تعدادی از آنها دارای تضمین اشتغال هستند، دانشجو می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان در حال حاضر ۱۴ مرکز فعال و حدودا ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha