۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85593477
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

بنزین به اندازه کافی در گیلان ذخیره شده است

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85593477
بنزین به اندازه کافی در گیلان ذخیره شده است

رشت - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان بدون اشاره به میزان ذخیره بنزین اطمینان داد که بنزین به اندازه کافی در استان وجود دارد و جای نگرانی نیست.

مجتبی شکوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تعطیلی پیش‌رو، پیش‌بینی و تمهیدهای لازم برای تامین و عرضه بنزین و جلوگیری از بروز مشکل اندیشیده شده‌ است.

وی با بیان اینکه موجودی جایگاه‌ها تحت کنترل است اضافه کرد: بر اساس آخرین کنترل‌ها هم‌اینک موجودی بنزین در جایگاه‌ها بالاست و هیچ جایگاهی در گیلان غیرفعال نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان بیان کرد: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا نسبت به پرکردن مخازن به ویژه در مسیرهای اصلی از جمله رودبار اقدام شود و مشکلی برای هم‌استانی‌ها و مسافران ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه برای پرماندن جایگاه‌ها و جلوگیری از هرگونه مشکل تذکر لازم ارائه شده‌است اضافه کرد: مردم و گردشگران یقین بدانند پای کار هستیم و کنترل‌ لازم صورت می‌گیرد تا مشکلی ایجاد نشود.

شکوری در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا مبنی بر چرایی مشکل عرضه بنزین در برخی از جایگاه‌های گیلان در تعطیلات گذشته گفت: مشکلی در تامین بنزین نبود؛ اما موج مسافر و ترافیک سنگین فعالیت نفتکش‌ها را برای تخلیه بنزین با مشکل مواجه کرده بود به عنوان مثال اگر نفتکشی چهار بار برای تخلیه اقدام می‌کرد با توجه به بار ترافیک این آمار به ۲ مرتبه تقلیل یافته بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان ضمن قدردانی از جایگاه‌داران و رانندگان نفتکش‌ها از مسافران خواست تا ضمن صبوری برای جلوگیری از ازدحام از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

در تعطیلات هفته گذشته برخی از جایگاه‌های سوخت در شهرستان‌های گیلان با مشکل عرضه بنزین مواجه شده بودند.

بازدید استاندار گیلان از انبارهای سوخت و روند سوخت رسانی به جایگاه ها 

استاندار گیلان نیز امروز با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان از انبارهای سوخت بازدید و در جریان آخرین روند سوخت‌رسانی به جایگاه‌های پمپ بنزین قرار گرفت.

اسدالله عباسی در این بازدید با تاکید بر اینکه مردم نباید دغدغه‌ای بابت کمبود بنزین در گیلان داشته باشند، گفت: هم‌اینک مشکل و کمبودی در تامین و عرضه سوخت در گیلان وجود ندارد و مردم نگران نباشند ضمن اینکه این استان بخشی از بنزین اردبیل و مازندران را تامین می‌کند.

وی بیان کرد: در تعطیلات هفته گذشته به دلیل ترافیک و دیر رسیدن کانتینرهای حمل سوخت به جایگاه‌ها برخی از جایگاه‌ها با ازدحام جمعیت و ترافیک مواجه شدند که در بازدید امروز تصمیمات لازم برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی اخذ شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha