ارائه ۶۰ دوره تخصصی و کاربردی در  تقویم پاییزی جهاد دانشگاهی شریف

تهران- ایرنا- مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف تقویم آموزشی مربوط به پاییز ۱۴۰۳ را در ۱۰ گروه تخصصی با بیش از ۶۰ دوره متنوع ارائه کرد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های آموزش تخصصی کاربردی در گروه‌های مختلف شامل گروه فناوری اطلاعات، منابع انسانی، مدیریت پروژه، علم داده، اتوماسیون صنعتی، مالی و حسابداری، زبان انگلیسی، عمران، شیمی و مکانیک برای فصل پاییز برنامه ریزی شده است.

علی وفا در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر از دوره‌های تخصصی و مهارتی پاییز سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف بهره‌مند شدند افزود که بیش از ۶۰ عنوان دوره تخصصی و کاربردی در تقویم پاییز ۱۴۰۳ برای استفاده‌ی دانشجویان و فارغ التحصیلانی که قصد ورود به بازار کار دارند یا متخصصانی که می خواهند دانش و تخصص خود را بروز نمایند برنامه ریزی شده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن گویای ۶۷۶۴۱۹۹۹-۰۲۱ تماس گرفته و یا به نشانی پایگاه اینترنتی مرکز آموزش‌های سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به نشانی http://Sharif.ac مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha