دستگیری عاملان قدرت‌نمایی با سلاح شکاری در بهارستان

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری عاملان قدرت نمایی با سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ مجید عسکری نیا روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در محله سلطان آباد، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضایی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری ۲ نفر از عاملان ایجاد رعب و وحشت در شهرستان بهارستان شدند.

سرهنگ عسکری نیا با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، سرقت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد و گرم، شرکت در نزاع های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارند؛ خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جمع آوری ۸۰معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهر در رباط کریم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهرستان رباط کریم اقدام کردند.

سرهنگ ارسلان باقرآبادی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی های قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که موجب سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، آنان را جمع آوری و جهت درمان تحویل مراکز مربوطه دادند.

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۲فقره سرقت در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: مأموران کلانتری۲۰ فردوسیه، حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به یک نفر در حال سرقت از خودروهای پارک شده مظنون شدند و با اقدامات فنی و پلیسی متهم را دستگیرد کردند.

وی یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول و به ۱۲فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کرد، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سه نفر مرتبط با دریافت رشوه سه میلیاردی در شهرقدس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر پیشنهاد اخذ رشوه به احدی از سازندگان ملک به منظور چشم پوشی از تخلفات ساختمانی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

سرهنگ داریوش صادقی فرد افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک نفر دلال که جهت چشم پوشی از تخلفات ساختمانی اقدام به دریافت رشوه نموده که ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی، موفق به دستگیری نامبرده شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های پلیسی صورت گرفته ضمن قبول بزه ارتکابی نسبت به معرفی ۲ نفر از کارمندان اداره مربوطه اقدام که بلافاصله دستگیری این افراد نیز در دستور کار قرار گرفت و متهمان پس از دستگیری در مواجهه با شواهد و مستندات موجود به دریافت رشوه به مبلغ سه میلیاردریال و سو استفاده از موقعیت شغلی خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران یادآور شد: متهمان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و با نظر مقام قضایی در اختیار پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha