۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85593588
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت سارق باغ های گردو در سلسله دستگیر شدند

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85593588
هفت سارق باغ های گردو در سلسله دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: طی ۲ هفته اخیر تاکنون هفت سارق باغ های گردو در این شهرستان دستگیر شده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید مجید همتی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: برخورد با سارقان از اولویت های اصلی دستگاه قضاست و در این راستا هیچ مماشاتی صورت نمی گیرد.

وی با اشاره به طرح تشدید برخورد با سارقان در سطح شهرستان افزود: با توجه به آغاز فصل برداشت گردو، این موضوع با شدت بیشتری نسبت به سارقان گردو در دستور کار دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهرستان خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب سلسله با اشاره به اینکه دستگاه قضا حامیان کشاورزان شهرستان خواهد بود عنوان کرد: روز گذشته نیز احدی از سارقان که اقدام به برداشت گردو از باغات کرده بود توسط نیروی انتظامی دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی با صدور قرار تامین کیفری متناسب به زندان معرفی شد.

همتی تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان سلسله جرایم سازمان یافته و خشن وجود ندارد و عمده سرقت های خرد نیز توسط معتادان به موادمخدر صورت می گیرد که در این راستان جمع آوری معتادان متجاهر و ارسال آن ها به کمپ ماده ۱۶ به صورت مستمر و همیشگی در دستور کار دستگاه های مرتبط قرار دارد.

۲ هزار و ۱۰۰ هکتار باغات گردو در شهرستان سلسله وجود دارد که بیش از ۲۸۰ هکتار در منطقه نمونه گردشگری کهمان واقع شده است و پنج هزار و ۲۱۱ بهره بردار در راستای تولید این محصول در شهرستان فعالیت دارند که هرساله با شروع برداشت این محصول برخی افراد ناشناس و معتادان مواد مخدر اقدام به سرقت دسترنج این باغداران می نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha