نیروی زمینی ارتش ۳۰۰ هزار جانباز و شهید تقدیم انقلاب کرده است

مشهد- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو حدود ۳۰۰ هزار جانباز و شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در آیین بیست و دومین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش در مشهد افزود: ۴۶ هزار شهید و ۲۵۰ هزار جانباز والامقام در نیروی زمینی ارتش داریم.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران باعث افتخار ما و شهدا، آزادگان و جانبازان بهترین الگو برای نسل جوان ما هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شهدای والامقام کشور برای دستیابی به عزت و سربلندی کشور جانشان را فدا کرده‌اند و به برکت خون پاک این عزیزان، دشمنان جرأت تعرض به کشور ما را ندارند.

نیروی زمینی ارتش ۳۰۰ هزار جانباز و شهید تقدیم انقلاب کرده است

حیدری با تجلیل از همسران کارکنان نیروهای مسلح و ارتش افزود: تفاوت همسر یک نظامی با دیگر شغل ها و اقشار جامعه در این است که از روز نخست ازدواج برای سختی های این شغل و جا به جایی به شهرهای مختلف و همچنین جانبازی و یا شهید شدن آمادگی دارند.

بیست و دومین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش با حضور ۳۳۰ نفر از کارکنان و همسران این نیرو به میزبانی قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش در مجتمع فرهنگی آیه های مشهد برگزار شد.

نیروی زمینی ارتش ۳۰۰ هزار جانباز و شهید تقدیم انقلاب کرده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha