۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85593642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی قزوین هشدار زرد صادر کرد

قزوین - ایرنا - اداره کل هواشناسی قزوین با توجه به پیش بینی های خود مبنی بر وقوع بارندگی ها در استان، هشدار سطح زرد صادر کرد.

مریم بهروزی، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، وضعیت جوی استان طی امروز و فردا /پنجشنبه/ پایدار خواهد بود اما از بعدازظهر جمعه تا اوایل هفته آینده و با گذر امواج متناوب امواج از سطح منطقه، افزایش ابر را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: وضعیت جوی استان از بعدازظهر جمعه تا روز شنبه هفته آینده با بارش های رگباری، احتمال رعد و برق و وزش بادهای لحظه ای شدید روبرو بوده و به لحاظ دمایی نیز از فردا شب تا اوایل هفته آینده با توجه به وزش بادهای شمالی روند کاهش دما در سطح استان پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: با توجه به وضعیت پیش رو و صدور هشدار سطح زرد از سوی این اداره کل، لغزندگی سطح جاده ها، کاهش دید افقی با احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و خسارت به سازه های سبک و موقت وجود دارد و به رانندگان و شهروندان توصیه می شود تا ضمن اجتناب از اتراق کردن در حاشیه رودخانه و مسیل ها، از صعود به ارتفاعات نیز خودداری کنند.

بهروزی یادآور شد: در شبانه روز گذشته آوج با ۱۵ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۸ تا ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha