۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85593656
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح تعاونی در زنجان به بهره برداری رسید

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85593656
۲ طرح تعاونی در زنجان به بهره برداری رسید

زنجان - ایرنا - همزمان با هفته تعاون، ۲ طرح تعاونی در شهر زنجان با ظرفیت اشتغالزایی برای ۴۵ نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان روز چهارشنبه در آیین افتتاح این ۲ طرح، افزود: تعاونی تلاش بانوان زنجان با ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ظرفیت اشتغالزایی ۲۰ نفر و تعاونی مسکن راه آهن با ۵۵۰ میلیارد ریال با ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۲۵ نفر به جمع شرکت های تعاونی فعال استان پیوستند.

فیروز معتمدی ادامه داد: استان زنجان یک هزار و ۳۱۹ تعاونی فعال دارد که این تعداد ۱.۳ درصد از شرکت‌های تعاونی فعال در کشور است.

وی با بیان اینکه تعاونی های استان در زمینه های مختلف تامین نیاز، اعتبار، آموزش، تولیدی و توزیعی، خدمات، صنعتی، عمرانی، مسکن و کشاورزی فعالیت دارند، اظهار داشت: ۳۲ درصد تعاونی های استان در بخش کشاورزی، ۱۸ درصد در زمینه تولیدی، توزیعی و خدماتی و ۱۴ درصد در بخش صنعت فعالیت می کنند.

معتمدی، مهمترین چالش ها و مشکلات پیش روی توسعه بخش تعاونی را ترویج نشدن فرهنگ تعاون در سطح جامعه دانست و گفت: وقتی سخن از نقش ۲۵ درصدی بخش تعاونی در اقتصاد کشور به میان می آید، باید همه دستگاه های اجرایی و سازمان های مسئول به وظیفه خود عمل کنند.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای تحقق شعار سال، ‌احیای تعاونی‌های غیرفعال استان و بازگرداند آنها به چرخه تولید از طریق حمایت های بلاعوض و نیز پرداخت تسهیلات تکلیفی در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha