۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85593665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسفالت ۵۸ کیلومتر از راه های روستایی شیروان در دست اجرا است

بجنورد- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: آسفالت ۵۸ کیلومتر از راه های روستایی بخش های مرکزی، سرحد و قوشخانه این شهرستان در دست اجرا است.

حمید جوان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ایمن سازی و روکش آسفالت گرم محورهای نامانلو، شیخ حسن، سولدی و رباط، بهسازی و آسفالت محور شیروان-اوغاز، تکمیل، احداث و آسفالت پل اسطرخی از طرح های آسفالت در دست اجرا است.

وی افزود: احداث محور زیدر، خیرآباد، سرداب و سرانی، محور فیروزه، قلجق، یاسرآباد و مرغزار، احداث پل زو، محور برزلی-تبریان، پل ورودی روستای رزمقان، احداث و آسفالت محور شناقی، علی محمد، زو-تفتازان و محور شیخ از دیگر طرح های روستایی شهرستان است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شیروان اضافه کرد: این طرح های در دست اجرا پنج تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جوان گفت: مبلغ قرارداد طرح های در دست اجرا شهرستان ۲ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: با آسفالت و تکمیل طرح های روستایی شهرستان تردد و بسیاری از مسائل این حوزه برطرف خواهد شد.

به گزارش ایرنا،میزان بهره مندی روستاهای شهرستان از راه مناسب به لحاظ طول راه های آسفالت شده، ۴۴ درصد است که در استان ۴۷.۷ درصد می باشد.

اکنون بیش از ۵۰۰ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان آسفالت است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha