۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85593677
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای خوزستان سه تا هشت درجه کاهش می‌یابد

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85593677
دمای هوای خوزستان سه تا هشت درجه کاهش می‌یابد

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: کاهش محسوس دما حدود سه تا هشت درجه از فردا پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز چهارشنبه بیان کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز همچنان وقوع دماهای ۴۸ و ۴۹ درجه در بیشتر نقاط استان به جز مناطق مرتفع شرقی و شمالی مورد انتظار است.

وی افزود: همچنین طی امروز چهارشنبه تا جمعه، سرعت وزش باد در بخش های غربی، جنوبی، جنوب غربی و مرکزی به صورت متوسط تا شدید و همراه با تندبادهای لحظه ای خواهد بود؛ بنابراین احتمال خیزش گرد و خاک های محلی و موقتی نیز در این مناطق وجود دارد. شمال خلیج فارس نیز طی این مدت مواج خواهد بود.


سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته صفی آباد دزفول با دمای ۴۹.۲ و ایذه ۲۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۷.۵ و حداقل ۲۹.۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به استقرار توده هوای گرم و افزایش دما از روز سه شنبه تا چهارشنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha